معاون وزیر اقتصاد گفت: طرح مولدسازی اموال مازاد دولت به دنبال ارتقای جهش تولید و کمک در تکمیل طرح‌های نیمه‌ تمام عمرانی در کشور است.

معاون وزیر اقتصاد: مولدسازی به دنبال ارتقای جهش تولید است

به گزارش قدس انلاین، مالک رحمتی روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و جمعی از ائمه جمعه مناطق این استان افزود: با اجرای کامل طرح در سایه همکاری مسئولان شاهد جهش تولید و کمک به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح مورد تاکید مقام معظم رهبری و جزو سیاست‌های مهم دولت است ادامه داد: برای اجرای طرح باید از ظرفیت‌های مردم به نحو شایسته استفاده شود.

رییس سازمان خصوصی سازی بیان کرد: باید مسئولان در سطح کشور بیش از گذشته نتایج ملموس اجرای طرح مولد سازی را مناسب و دقیق برای مردم تبیین کنند.

رحمتی گفت: برای اجرای بهتر طرح بر اساس سیاست‌های دولت کار در استان‌ها به شخص استانداران واگذار شده تا با همکاری سایر مسئولان بر اساس نیازها امور، اولویت بندی و پیگیری شود.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم طرح‌های نیمه تمام عمرانی در کشور به پایان برسد باید طرح مولد سازی اموال مازاد دولت جدی پیگیری و اجرایی شود و روحانیون و ائمه جمعه در کشور باید همانند گذشته برای کمک به نظام و دولت نسبت به تبیین موضوع بیش از همیشه تلاش و همکاری کنند.

همچنین نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: باید اجرای طرح مولد سازی برای مردم توسط مسئولان و دولت شفاف سازی شود.

آیت الله " محمدرضا ناصری " افزود: باید فرهنگ خصوصی سازی و همچنین قوانین در خصوص بانک‌ها بر اساس شرایط و نیازها تعریف و اقدام شود.

وی بیان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در موضوع مهم مولد سازی مسئله تعیین کننده است که نباید از آن غفلت کرد.

امام جمعه یزد گفت: اینکه بخش زیادی از پول معادن استان یزد در بانک‌های خارج از استان ریخته می‌شود قابل قبول نیست و باید در این خصوص نظارت و اقدام شود.

ناصری افزود: توجه به نساجی و تقویت و تولید واحدهای پوشاک و همچنین تولید برخی موارد مورد نیاز دام و طیور و خوراک آنها باید در استان جدی گرفته شود.

معاون وزیر صنایع در سفر یک روزه به یزد ضمن شرکت در ستاد استانی مولد سازی، از برخی املاک دولتی در مناطق مختلف دیدن کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.