در بسته خبری امروز پلیس خراسان‌جنوبی در جریان جزئیات اخبار توقیف نیسان چوب قاچاق در بشرویه و کامیون مرغ زنده بدون مجوز در بیرجند، کشف ۲ تن پیاز زعفران قاچاق در سرایان و حمل تریاک با دوچرخه در قاینات قرار می‌گیرید.

حمل تریاک با دوچرخه در خراسان‌جنوبی

به گزارش قدس آنلاین،  در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزئیات اخبار  توقیف نیسان چوب قاچاق در بشرویه و کامیون مرغ زنده بدون مجوز در بیرجند، کشف ۲ تن پیاز زعفران قاچاق در سرایان و حمل تریاک با دوچرخه در قاینات قرار می گیرید.

حمل تریاک با دوچرخه  

سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات اظهارداشت: مأموران ایست بازرسی  شهید غلامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دوچرخه سوار که به صورت خلاف جهت به سمت مشهد در حال حرکت بود  مشکوک شدند و دوچرخه سوار را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی بدنی از فرد دوچرخه سوار، ۹کیلو گرم تریاک که به دورکمر خود بسته بود کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 
 
توقیف نیسان چوب قاچاق در بشرویه

سرهنگ نصرالله طاهری، فرمانده انتظامی بشرویه اظهارداشت: ماموران پاسگاه عملیاتی نیگنان این شهرستان هنگام گشت زنی در محورهای روستایی به یک‌دستگاه وانت نیسان حامل چوب جنگلی مشکوک شده و برای بررسی بیشر خودرو را متوقف کردند. 

وی بیان داشت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو، ۲ تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه با بیان اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل  پرونده به مراجع قضائی معرفی شد؛ خاطر نشان کرد: پلیس برای حفاظت از منابع ملی، با افراد سودجو و قاچاقچیان منابع طبیعی قاطعانه برخورد می کند.

توقیف کامیون مرغ زنده بدون مجوز در بیرجند 

سرهنگ احمد رضا کارگر، فرمانده انتظامی بیرجند هم گفت: ماموران انتظامی یگان امداد این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و طیور، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از کامیون، ۹۹۰ قطعه مرغ قاچاق که فاقد مجوز بهداشتی بود کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوط  بالغ بر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو  توقیف و یک نفر متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد. 

کشف ۲ تن پیاز زعفران قاچاق در سرایان  

مهدی شکوهی راد، فرمانده انتظامی سرایان نیز اظهارداشت:ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور های مواصلاتی به یک‌دستگاه نیسان باری مشکوک شدند که برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند. 

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو، ۲ تن پیاز زعفران قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا برنظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۳۵ میلیون ریال برآورد شد. 

فرمانده انتظامی سرایان با بیان این که در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد؛ تصریح کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.