۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
کد خبر: 928558

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: در پی اعلام یک فقره تیراندازی در مقابل یک نمایشگاه خودرو در محدوده شهرک مهرگان دو شرور مسلح دستگیر شدند.

دستگیری ۲ شرور مسلح در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ نگهبان،اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره تیراندازی در مقابل یک نمایشگاه خودرو در محدوده شهرک مهرگان، ماموران کلانتری سریعاَ به محل اعزام شدند که شاکی به گشت مراجعه و مدعی شد دو نفر با هویت معلوم به سمت وی با سلاح گرم تیراندازی کردند.

وی افزود: مامورین در حال تحقیقات در محل، متوجه یک دستگاه خودروی پژو با دو نفر سرنشین شده که به سمت شاکی و مامورین آمده و اقدام به تیراندازی می کنه که با عکس العمل سریع مامورین، خوشبختانه خسارت جانی به دنبال نداشت و خودروی مهاجم از محل متواری شد.

نگهبان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، جهت دستگیری متهمین، پرونده به اداره عملیات ویژه پلیس مشهد سپرده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شاکی و متهمان اختلافی طائفه‌ای در خصوص یک پرونده قتل در ۲ سال گذشته دارند و دو متهم دارای سوابق متعدد سرقت و شرارت هستند.

وی خاطرنشان کرد: پس از ۷۲ ساعت کار شبانه روزی و استفاده از ظرفیت‌های علمی و هوشمندی که در اختیار پلیس است، سرانجام در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهمان را در حالی که در یک بنگاه معاملات املاک در منطقه خین عرب مخفی شده بودند، دستگیر کردند و در بازرسی از محل یک قبضه اسلحه طرح وینچستر کشف شد.

نگهبان عنوان کرد: متهمان دستگیر شده ۴۰ و ۴۲ سال سن دارند دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت هستند که جهت ادامه روند قضایی به دادسرا اعزام شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.