کادرفنی پرسپولیس عجله ای برای استفاده از دو هافبک مصدوم در دیدار با ملوان در بندر انزلی ندارد.

گل محمدی برای دو بازیکن مصدوم در انزلی ریسک نمی‌کند

به گزارش قدس آنلاین، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای ادامه رقابت‌های فصل جاری در حالی ادامه دارد که میلاد سرلک و وحید امیری با گذشت نزدیک به یک ماه از آغاز مصدومیت همچنان نمی‌توانند بازی کنند.

با این حال پرسپولیس توانسته در غیاب آنها حداکثر امتیازات را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کسب کند تا کمتر کسی جای خالی آنها را احساس کند. همچنین مهدی ترابی نیز با حضور یک نیمه‌ای در دیدار با استقلال تاجیکستان نشان دهد شرایط بازی کردن را پیدا کرده است تا کادر فنی سرخپوشان عجله‌ای برای بازگشت امیری و سرلک نداشته باشد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که در ابتدای فصل با انتقاداتی در خصوص ایجاد ترافیک خط میانی روبرو شده بود حالا با توجه به تعداد بالای آسیب دیده‌ها همچنان گزینه‌های قابل اطمینانی در اختیار دارد تا از آنها استفاده کند.

گل محمدی برای دو بازیکن مصدوم در انزلی ریسک نمی کند

سرلک و امیری قرار است قبل از بازی با ملوان بندر انزلی بار دیگر تست پزشکی بدهند تا در صورت امکان در لیست سرخپوشان در سفر به انزلی قرار بگیرند اما در صورت عدم بهبودی کامل به هیچ وجه قرار نیست روی استفاده از آنها ریسک شود.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندر انزلی یکشنبه هفتم آبان ۱۴۰۲ در هفته هشتم لیگ برتر با حضور تماشاگران در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.