تیری آنری، ستاره سابق بارسلونا، می‌گوید لیونل مسی شایستگی لازم برای دریافت جایزه توپ طلای 2023 را دارد.

آنری:حق ندارد بگوئید مسی شایسته توپ طلا نیست!

به گزارش قدس آنلاین، بحث درباره اهدای جایزه توپ طلا در آستانه برگزاری این مراسم بار دیگر جدی شده و اظهارنظرهای مختلفی در روزهای اخیر در این باره صورت گرفته است. 

برنده این جایزه قرار است روز دوشنبه در مراسمی در شهر پاریس معرفی شود و نزدیکان مسی تایید کرده‌اند که او بار دیگر و برای هشتمین بار برنده توپ طلا شده تا رکوردی جاودانه را خلق کرده باشد. 

در روزهای اخیر انتقادهای بسیاری از اهدای این جایزه به این بازیکن به خاطر قهرمانی‌اش در جام جهانی 2022 قطر به همراه تیم ملی آرژانتین مطرح شد و بسیاری معتقد هستند که بازیکنی مثل ارلینگ هالند شایستگی بیشتری برای دریافت این جایزه داشت. 

تیری آنری در گفتگو با CBS Sports درباره این موضوع اظهار داشت:« افراد زیادی می‌توانند این بحث را مطرح کنند اما از نظر من قهرمانی در جام جهانی به آن شکل و با اتفاقاتی که در فینال رخ داد به خوبی همه چیز را نشان می‌دهد. 

من به عنوان یک فرانسوی از این که تیم ملی کشورم به آن شکل شکست خورد و قهرمان نشد ناراحت و ناامید شدم اما نمی‎‌توانید این موضوع را مطرح کنید که اگر این جایزه به مسی برسد، او شایستگی دریافت آن را نداشته است. 

افراد بسیاری مدعی هستند که بازیکنان منچسترسیتی مانند هالند و دیگر بازیکنان هم می‌توانند انتظار دریافت این جایزه را داشته باشند. شاید این حرف درست باشد اما اگر او برنده شود، هیچکس حق ندارد شایستگی مسی را زیر سوال ببرد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.