فرمین لوپز دیوانه بازی در ال‌کلاسیکو است و ژاوی هم می‌داند که او برای تکرار گلزنی به رئال مادرید چه انگیزه‌ای دارد.

فریاد با صدای بلند: رئال از این بچه می‌ترسد

به گزارش قدس آنلاین،  فرمین لوپز (20 ساله، ال کامپیلو، هوئلوا) تا دو ماه و نیم پیش حتی برای هواداران بارسلونا نیز ناشناخته بود. او دور از کانون توجه مربوط به بازیکنان لاماسیا بود و در میان کسانی که انتظار می رفت، دیر یا زود وارد تیم اصلی شوند نیز حضور نداشت. بازیکن اهل اوئلوا دوران حرفه‌ای خود را در سکوت سپری کرد تا اینکه در تور آمریکا درخشید و چشم ها را خیره کرد. 

فرمین مقابل شاختار دیداری خاطره انگیز را به پشت سر گذاشت و همه اینها سه روز قبل از رویارویی با رئال مادرید بود. فرمین می خواهد روز ال‌کلاسیکو در ترکیب باشد و ژاوی که هرگز به توانایی های او تردید نکرده، خیلی جدی به این موضوع فکر خواهد کرد.

با توجه به مصدومیت فرانکی دی‌یونگ و پدری که برای مدت طولانی مشکل مصدومیت داشته اند و شانس صفر سرخی روبرتو و ژول کنده برای این بازی، فرمین خود را به عنوان یک نامزد قطعی برای ترکیب ثابت بارسا معرفی کرده است.

این اولین باری نیست که او با رئال مادرید روبرو می شود. اولین حضور فرمین در تابستان امسال در ال‌کلاسیکوی تور آمریکا بود. او در نیمه دوم بازی کرد و یک گل فوق العاده (بسیار شبیه به گلی که به اوکراینی ها زد) به تیم آنچلوتی زد.

همه چیز برای فرمین خیلی سریع پیش می رود، بازیکنی که فصل گذشته به صورت قرضی برای لینارس بازی می کرد و تنها تکنسین‌های لاماسیا به او شانس موفقیت در بارسا می دادند.

برای عموم مردم و مطبوعات او تقریبا ناشناخته بود، اما در بین مربیان او همیشه این اعتقاد وجود داشت که این پسر قرار است چهره شود.

فرمین فوق العاده تکنیکی است اما به دلیل جثه کوچک و شکنندگی هرگز در رده های فوتبال جوانان بارسلونا برجسته نشد. پزشکان باشگاه روی مشکل رشد دیرهنگام فرمین کار کردند و مربیان لاماسیا نیز روی زمینه های دیگر کیفیتی او تمرکز داشتند.

او هرگز حتی در تیم های پایه یک بازیکن شروع کننده نبود، اما همیشه بازی می کرد. او قبلا هرگز برای تیم های پایه رده ملی اسپانیا نیز بازی نکرده بود. شرایط بدنی او خوب نبود ولی در لاماسیا مهم نیست شرایط بدنی شما چطور باشد، آنها به استعداد بازیکن و پرورش آن فکر می کنند.

بر خلاف هم نسلان خود، فرمین دسته بندی ها را رعایت نکرد و به صلاحدید مربیان، با بازیکنان بزرگتر از خود شروع  به بازی کرد. تا اینکه به صورت قرضی به لینارس رفت و این با پیشرفت او همزمان شد. در آنجا او دور از کانون توجهات قرار گرفت و وقتی در تابستان برای تمرین پیش فصل به بارسلونا برگشت، اصولاً به دنبال راهی برای انتقال قرضی بود ولی ژاوی او را دید و هیچ شکی نداشت که او را به تور برد. او در ایالات متحده بازی کرد و یکی از بهترین های بارسا بود. او در مقابل رئال مادرید گل زد و به تیم اصلی وارد شد. برای فرمین رویایی تر از این ممکن نبود.

حالا یک بار دیگر بازی مقابل رئال مادرید در پیش است و فرمین می خواهد کار را از ابتدا شروع کند. او می داند که دی یونگ، پدری و سرجی روبرتو به بازی نمی رسند و با صدای بلند می خواهد که وارد ترکیب اصلی بارسا شود.

تا به حال، او هرگز مربیانش را ناامید نکرده است و اگر کسی شایسته بازی در روز شنبه باشد، بدون شک او فرمین لوپز است.

منبع: آاس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.