تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نتیجه ۸۱ بر ۶۵ بر تیم لیموندیس شیراز غلبه کرد.

لیگ برتر بسکتبال؛ شهرداری گرگان بر حریف شیرازی غلبه کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، این مسابقه به دلیل تعمیر سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان، در محل خانه بسکتبال با حضور حدود ۳۰۰ تماشاگر برگزار شد و قضاوت آن را محمد دوست به عنوان سرداور به همراه رامین فتحی و امیرحسین وکندی به عنوان داور اول و دوم با نظارت محمدهادی متین و حضور کوروش بخشی‌عرب به عنوان نماینده فدراسیون برعهده داشتند.

سیدمصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آغاز بازی یاران خود را با ترکیب اولیه مبین شیخی، محمدسینا واحدی، نوید رضایی‌فر، ارسلان کاظمی و نورول پل به میدان فرستاد.

شاگردان محمدرضا اسلامی سرمربی تیم لیموندیس هم با ترکیب نخستین وحید اسلامی، آرش ثابتی، مهدی جعفری، وحید دلیرزهان و دراگان توباک وارد زمین شدند.

کوارتر اول این بازی با برتری ۲۲ بر ۱۴ تیم شهرداری به پایان رسید.

در کوارتر دوم هاشمی سرمربی گرگان سه تغییر در اغاز بازی در ترکیب خود ایجاد کرد و امیرحسین آذری، خشایار علی‌اکبری و سالار منجی را جایگزین مبین شیخی، نوید رضایی‌فر و نورول پل کرد.

اسلامی هم که در طول کوارتر اول از بازی جلن بردلی راضی بود، او را در کنار محمدامین خسروی در آغاز کوارتر دوم جایگزین وحید اسلامی و وحید دلیرزهان کرد.

این کوارتر با برتری ۲۲ بر ۱۸ شیرازی‌ها به پایان رسید تا نیمه اول با حساب ۴۰ بر ۳۶ به سود شهرداری گرگان به پایان برسد و ۲ تیم خود را برای کوارترهای سوم و چهارم آماده کنند.

در آغاز کوارتر سوم تیم شهرداری چهار تغییر در بازیکنان استارتر خود نسبت به ابتدای کوارتر دوم ایجاد کرد و محمد یوسف‌وند، نورول پل، مبین شیخی و نوید رضایی‌فر جایگزین ارسلان کاظمی، امیرحسین آدرب، خشایار علی‌اکبری و سالار منجی شدند.

شیرازی‌ها در کوارتر سوم تنها یک تغییر نسبت به ابتدای کوارتر دومپایجاد کردند و وحید اسلامی جایگزین آرش ثابتی شد.

این کوارتر با برتری قاطع ۲۰ بر ۷ گرگانی به پایان رسید و تابلو امتیازات مجموع ۶۰ بر ۴۳ را به سود شهرداری نشان داد.

در ابتدای کوارتر چهارم هاشمی ۲ تغییر ایجاد کرد و امیرعلی قلی‌زاده به همراه یاسین کلاسنگیانی را جایگزین محمد یوسف‌وند و محمدسینا واحدی کرد.

شیرازی‌ها هم سه تغییر در ابتدای کوارتر چهارم داشتند و رضا نادری، فرید سعادت‌نیا و مصطفی رضایی جایگزین وحید اسلامی، مهدی جعفری و محمدامین خسروی شدند.

این کوارتربا پیروزی ۲۲ بر ۲۱ شیرازی‌ها به پایان رسید و مجموع چهار کوارتر تابلو سالن ۸۱ بر ۶۵ به سود گرگان را ثبت کرد.

در این مسابقه نوید رضایی‌فر بازیکن تیم گرگان با ۲۶ امتیاز و و نورول پل دیگر بازیکن این تیم با اثرگذاری ۳۲، امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان شناخته شدند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته دوم این رقابت‌ها روز دوشنبه هشتم آبان ماه میزبان رقیب دیرینه و سنتی خود تیم ذوب‌آهن اصفهانی خواهد بود که امسال مهران حاتمی مربی فصل گذشته شهرداری گرگان هدایت این تیم را بر عهده دارد.

شیرازی‌ها هم در زمین خود در همین روز میزبان مس کرمان خواهند بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.