امام جمعه بردسکن گفت: علی رغم اینکه بردسکن بیش از ۲۸ سال به شهرستان ارتقا پیدا کرده است ولی هنوز برخی از ادارات از جمله اداره راه و شهرسازی و آب منطقه‌ای به صورت نمایندگی و تنها با یک نفر نیرو اداره می‌شوند.

با گذشت ۲۸ سال از شهرستان شدن بردسکن هنوز برخی از ادارات به صورت نمایندگی اداره می‌شوند

به گزارش قدس خراسان از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان عنوان کرد: جای تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان می‌باشد که از بدو ورود به شهرستان پیگیر حل مشکلات مردم به ویژه استقرار ادارات بوده و می‌باشد که الحمدالله با پیگیری‌های وی آب منطقه‌ای و راه و شهرسازی به صورت نمایندگی استقرار پیدا کرده‌اند ولی می‌طلبد به صورت مستقل و چارت سازمانی فعالیت اداری داشته باشند و در شأن مردم نیست که پس از گذشت ۲۸ سال از شهرستان شدن بردسکن برای کارهای اداری خود به شهرهای دیگر بروند.

 امام جمعه بردسکن درباره پیگیری‌ مسئولان شهرستان برای زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن گفت: فاز اول پروژه  مسکن ملی بردسکن اجرایی شده که در این فاز بیش از ۸۰۰ نفر از متقاضیان که شرایط لازم را داشته‌اند و از قبل ثبت نام کرده بودند می‌توانند نسبت به ساخت و ساز مسکن خود اقدام کنند.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده توسط فرماندار شهرستان فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن نیز به مساحت ۵۰ هکتار دیگر با موافقت متولی در آینده نه چندان دور اجرا و زمین ها تحویل متقاضیان دیگر خواهد شد که بیش از ۱۷۰۰ نفر در مجموع فاز ۱ و ۲ صاحب مسکن خواهند شد.

حجت الاسلام امینی همچنین به برخی از چالش‌های فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی در شهرستان‌های منطقه ترشیز اشاره کرد و افزود مسئولان باید بیدار باشند و نگذارند مسایلی رخ دهد که مراجع قضایی ورود پیدا کند بلکه باید طوری تدبیر کنند و زیر مجموعه خود را زیر ذره‌بین قرار دهند که مسائل غیر اخلاقی رخ ندهد.

 وی از مسئولان فرهنگی و ورزشی شهرستان خواست مباحث فرهنگی و ورزشی را به جد مورد توجه قرار دهند و نگذارند کار خلاف فرهنگ دین و شئونات رخ دهد.

امام جمعه بردسکن با گرامی داشته هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهید محمد حسین فهمیده و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: بسیج دانش آموزی باید یک کانون رشد و تفکر بسیجی باشد.

حجت الاسلام امینی به مسئله جهان اسلام مظلومیت و صبوری و مقاومت مردم غزه و فلسطین در پی جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این گونه کشتارهای بی‌رحمانه توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی تاریخ مانند آن را ندیده و به زودی زود خداوند انتقام این ظلم‌ها را خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: خون مظلومین و این نسل کشی‌ها که به معنای واقعی در غزه اتفاق می‌افتد با امدادهای غیبی  و با حضور در صحنه رزمندگان فلسطین در آینده نه چندان دور پیروزی از آن جبهه مقاومت خواهد بود. با روحیه امید علی رغم همه کشتارهای بی‌رحمانه توسط رژیم غاصب صهیونیستی امید از بین نخواهد رفت و ظالمین در انتظار انتقام سختی باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.