جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه هماهنگی بسیار مطلوبی میان یگان‌های رزمی، زرهی و پشتیبانی‌کننده نیروی زمینی وجود دارد، گفت: این هماهنگی، بیانگر آمادگی رزمی و هم‌افزایی میان رسته‌ای در سطح نزاجا است.

آمادگی رسته‌های رزمی نزاجا/ طراحی سناریوی رزمایش مطابق با نبردهای پیش‌رو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی در حاشیه برگزاری روز دوم رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در روز دوم این رزمایش، عملیات آفندی بی‌سابقه‌ای با پشتیبانی آتش هوانیروز و یگان‌های پهپاد بر مواضع نیروهای مهاجم صورت گرفت و در ادامه یک لشکر زرهی، با ورود به عرصه رزم زمینی، پیشروی این عملیات را تکمیل کرد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به هم‌افزایی میان رسته‌های رزمی نزاجا، گفت: هماهنگی بسیار خوب میان یگان‌های رزمی، زرهی، توپخانه، پهپاد و پشتیبانی‌کننده بالگردی وجود دارد که این تعامل و هماهنگی، بیانگر آمادگی رزمی و هم‌افزایی میان رسته‌ای در سطح نیروی زمینی است.

امیر سرتیپ نعمتی خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات و برابر طراحی‌های انجام شده، بالگردهای ترابری سنگین هوانیروز، یک تیپ نیروی مخصوص را وارد عملیات کرده تا عناصر باقیمانده نیروهای مهاجم را به طور کامل منهدم کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.