رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت خبیث امریکا و اشرار اروپایی تابع آن، به جای حمایت از مظلوم، حامی ظالم شده اند، تا جایی که انسان یقین می کند که خودشان شریک همه این جنایات هستند.

آیت‌الله آملی لاریجانی: امریکا و اشرار اروپایی شریک جنایات در غزه هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس؛ آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تسلیت ارتحال کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)، به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و افزود: این روزها جهان اسلام عزادار است. عزادار ملتی که مورد بدترین جنایات تاریخ قرار گرفته اند. ملت مظلوم فلسطین و خصوصا مردم غزه این روزها شاهد شهادت و زخمی شدن هزاران کودک و پیر و جوان  هستند که بر اثر جنایات صهیونیست ها به شهادت رسیده  و مجروح شده اند.

آیت الله آملی لاریجانی تاکید کرد: جنایاتی که در چند روز اخیر صهیونیست های غاصب کودک کش مرتکب شده اند، آنقدر هولناک است که تحمل آن برای انسان شریف دردمند واقعا ممکن نیست.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: وقتی انسان ملاحظه می کند کودکی در آغوش پدر یا مادرش جان می دهد یا کودکی شاهد جان دادن خواهر یا برادر خود است، بسیار دردناک است. دیدن تصاویر این صحنه ها، دردناک و غیر قابل تحمل است چه برسد به اینکه انسان خود در این محیط شاهد این صحنه های هولناک باشد.

وی تصریح کرد: بر اساس قوانین و کنوانسیون‌های بین المللی، ارتکاب این جنایات، قطعا جنایات جنگی است. دولت خبیث امریکا و اشرار اروپایی تابع آن، به جای حمایت از مظلوم، حامی ظالم شده اند، تا جایی که انسان یقین می کند که خودشان شریک همه این جنایات هستند.

آیت الله آملی لاریجانی گفت: حقوق بشر برای اینها لقلقه زبان است و دائماً  ادعای حقوق بشر می کنند، اما شرم را بر چهره حقوق بشر نشانده‌اند.

وی افزود: بیمارستانی که محل مداوای بیماران است و مامنی برای زنان و کودکان و مردان بی پناه، مورد حمله هوایی واقع و صدها نفر در آن شهید می شوند. بمباران بیمارستان، مساجد و کلیساها مخالف نص صریح قوانین و کنوانسیون های بین المللی است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملتی را تحریم کرده اند و از داشتن آب، غذا، برق و دارو و .... محروم ساخته اند. اینها به سمت نسل کشی کلی حرکت می کنند و متاسفانه دولت های جهان اسلام که باید تصمیم جدی بگیرند فقط به بعضی کلمات و محکوم کردن های لفظی، اکتفا کرده اند.

آیت الله آملی لاریجانی افزود: ملت های مسلمان واقعا عزادار هستند. ملت های مسلمان از این جنایات تحملشان طاق شده است و مطمئنا اوضاع به این شکل باقی نخواهند ماند و ملت های مسلمان، برادران و خواهران مظلوم فلسطینی را رها نخواهند کرد. امید واریم هرچه زودتر دست این جنایتکاران قطع شود و ملت مقاوم فلسطین با حمایت عملی کشورهای اسلامی بتوانند در سرزمین خودشان آزادانه زندگی کنند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حق زندگی آزادانه کمترین حق هر انسان است.  این حق در غرب مورد مصرف دوگانه قرار گرفته است. وقتی هزاران نفر در طول فقط چند روز به خاک و خون کشیده می شوند برای آنها مهم نیست، اما اگر یک  امریکایی کشته شود، غوغا می کنند و بیانیه ها می دهند. مدعیان حقوق بشر فقط نظاره می کنند و از ظالم دفاع می کنند. ما مطمئن هستیم که خداوند ناصر مظلومان است و این رژیم غصبی کودک کش از صحنه روزگار محو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.