دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

لیگ برتر فوتبال/ دربی جنوبی‌ها برنده نداشت

به گزارش ‌قدس انلاین به نقل از ایرنا تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان عصر امروز در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه را عباس راکی با کمک‌های حسین مرادی و علی احمدی بر عهده داشتند.

استقلال خوزستان در شرایطی روبه‌روی حریف صف‌آرایی کرد که با کسب یک امتیاز از ۷ مسابقه و تجربه ۶ شکست در قعر جدول قرار گرفته بود.

آنها برای کسب اولین پیروزی فصل، انگیزه‌های زیادی داشتند و گل اول بازی را هم به ثمر رساندند اما در دقیقه ۸۶ دروازه‌شان باز شد تا از رسیدن به سه امتیاز محروم شوند.

نفت آبادان هم از ۶ مسابقه ۵ امتیاز کسب کرده بود و به دنبال این بود تعداد امتیازات خود را افزایش دهد و به‌رغم دریافت گل اول، در دقایق پایانی شکست را با تساوی عوض کردند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲+۴۵: پاس محمد باصری به جواد آقایی‌پور رسید و این بازیکن با حرکت در عرض و شوت تماشایی گل استقلال خوزستان را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۶: ارسال طالب ریکانی به تیرک دوم با ضربه سر فرزین معامله‌گری همراه شد و در ادامه احمد شریعت‌زاده دروازه تقریبا خالی را باز کرد.

ترکیب صنعت نفت آبادان:

پیام پارسا، میثم تهی‌دست، فیاض میردورقی، حسین سنگرگیر، امیرمحمد پناهی، صادق صادقی، رحیم آلبوغبیش، طالب ریکانی، حسین شنانی(فرزین معامله گری)، فاخر تهامی، علی یوسف(علی یوسف)

ترکیب استقلال خوزستان:

حسن پورحمیدی، محمد طیبی، علی هلیچی، محمود مطلق‌زاده، حسین شوشتری، جواد آقایی‌پور، بهروز بارانی، متین کریم‌زاده، امیر محکم‌کار(محمد سلطانی مهر)، حسین ساکی و محمد باصری(شهرام سالاری)

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.