عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را مغایر با تمامی قوانین بین المللی دانست و ضمن محکومیت آن، گفت: نسل کشی فلسطینیان توسط (رژیم) اسرائیل با چراغ سبز قدرت‌های غربی انجام می‌شود.

عمران‌خان: جنایات اسرائیل در غزه با چراغ سبز قدرت‌های غربی انجام‌ می‌شود

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا عمران‌خان در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: نسل‌کشی فلسطینیان در غزه ادامه دارد، اقدامی که به شدت محکوم است اما این جنایات با چراغ سبز قدرت‌های بزرگ انجام می‌شود و اسرائیل از هرگونه پاسخگویی و مجازات مستثنی است.

وی افزود: اسرائیل اجازه دارد تمام قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته و با قتل عام مردم فلسطین مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شود.

رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان با تاکید بر لزوم آتش بس و آزادی فلسطین، خطاب به جهان اسلام، نوشت: اگر در کنار عدالت و انسانیت نباشیم مردم ما را نمی‌بخشند.

عمران‌خان افزود: جهان اسلام نه تنها باید علیه جنایات اسرائیل یکصدا شود بلکه باید برای تضمین پایان نسل کشی در غزه اقدام کند.

براساس این گزارش، فردا یکشنبه قرار است تظاهرات بزرگ همبستگی با فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل در اسلام‌آباد با حضور گسترده اقشار مختلف مردم از جمله هواداران احزاب سیاسی پاکستان برگزار شود و طبق برنامه اعلام شده، معترضان تا سفارت آمریکا راهپیمایی خواهند کرد.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و دومین روز خود شده که خبرها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت دارد و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح‌های مرگبار رژیم آپارتاید تل آویو قرار دارد و این در حالی است که مقامات واشنگتن حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.