۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
کد خبر: 929697

زمان قرعه‌کشی مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا اعلام شد.

اعلام زمان قرعه‌کشی هندبال قهرمانی آسیا

به گزارش قد سانلاین به نقل از ایرنا، قرعه‌کشی بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا ۱۹ آبان ماه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران، با حضور نمایندگان ۱۶ کشور در محل برگزاری این بازی‌ها در بحرین برگزار می‌شود.

براساس اعلام فدراسیون آسیا چهار تیم قطر، بحرین، عربستان و ایران که در بیستمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رده‌های اول تا چهارم ایستادند، در سید یک قرعه‌کشی قرار دارند.

همچنین براساس رنکینگ دوره قبل این مسابقات، در سید ۲ کره جنوبی، عراق، کویت و امارات متحده عربی حضور دارند. عمان، هنگ کنگ، هند و استرالیا در سید ۳ و ژاپن، چین، چین تایپه و نیوزیلند در سید ۴ قرعه‌کشی این مسابقات قرار دارند.

نکته قابل توجه حضور ژاپن، نماینده قاره آسیا در المپیک پاریس، در سید ۴ است آن هم به این دلیل که این کشور در دوره قبلی مسابقات قهرمانی آسیا که در عربستان برگزار شد، به دلیل شیوع ویروس کرونا حضور نیافت.

همچنین حضور نیوزیلند به همراه استرالیا به عنوان نمایندگان قاره اقیانوسیه در رقابت‌های قهرمانی آسیا و غیبت ازبکستان تیم هشتم دوره قبل از نکات قابل توجه در این رقابت‌هاست.

سیستم قرعه‌کشی این رقابت‌ها به نوعی است که ابتدا سیدهای دوم، سوم و چهارم قرعه‌کشی شده و پس از مشخص شدن تیم‌های دوم، سوم و چهارم هرگروه، بحرین به عنوان میزبان مسابقات می‌تواند گروه خود را انتخاب و سپس بین تیم های قطر، ایران و عربستان برای تعیین گروه قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ کرواسی، دانمارک و نروژ از ۲۱ دی تا ۲دوم بهمن ماه سال جاری در منامه بحرین برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.