باشگاه استقلال لایحه خود را در دفاع از سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرد و به طور حتم سرمربی آبی‌ها با محرومیت تعلیقی جریمه خواهد شد.

دفاعیه جواب داد؛ نکونام مقابل شمس‌آذر روی نیمکت استقلال می‌نشیند

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا، تیم فوتبال استقلال در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی یک بر صفر آلومینویم اراک را شکست دهد.

در نیمه اول این مسابقه مهرداد محمدی با خطای مدافع آلومینیوم در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد و دستور به ادامه بازی صادر کرد.

جواد نکونام، سرمربی آبی‌ها که از اتفاقات این بازی جنجالی بسیار ناراحت و عصبانی بود، در نشست خبری پس از بازی به انتقاد از عملکرد داور مسابقه پرداخت. مصاحبه نکونام باعث شد او با دستور موقت از همراهی استقلال محروم شود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از پایان این مسابقه به نکونام و باشگاه استقلال ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیات خود را ارائه کنند.

باشگاه استقلال نیز در واکنش به این ضرب‌الاجل، دفاعیات کاملی را آماده و برای کمیته انضباطی ارسال کرد تا نکونام در این پرونده با محرومیت روبه‌رو نشود. نتیجه این پرونده طی چند روز آینده اعلام خواهد شد.

با این حال، اخبار دریافتی خبرنگار ورزشی ایرنا حاکی از آن است که نکونام با جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی روبه‌رو خواهد شد.

بدین ترتیب نکونام از همراهی آبی‌ها در مسابقات لیگ برتر محروم نخواهد شد و می‌تواند در بازی مقابل شمس آذر قزوین شاگردانش را از محوطه فنی هدایت کند. این دیدار پنجشنبه هفته جاری از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه به میزبانی شمس‌آذر برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.