در گفت‌وگوی تلفنی عبدالعزیز بن محمد احمد قاسم العمادی رئیس دیوان محاسبات قطر با رئیس‌کل دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران، طرفین بر ضرورت توسعه بیش از پیش مناسبات و همکاری‌های دو جانبه فنی و تخصصی در حوزه حسابرسی دولتی تاکید کردند.

گفت‌وگوی تلفنی رؤسای دیوان محاسبات ایران و قطر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، در این گفت‌وگوی تلفنی، العمادی با اشاره به ریاست ایران بر سازمان اکوسای و عضویت ناظر دیوان محاسبات قطر در این سازمان، بر ضرورت افزایش تعاملات و همکاری‌ها و انتقال تجارب مشترک در حوزه‌های مشترک بین دو دیوان تاکید کرد و گفت: مشتاقانه در انتظار نهایی‌سازی و امضای یادداشت تفاهم همکاری مشترک بین دو دیوان در قالب تبادل هیات های کارشناسی و تخصصی با هدف افزایش همکاری‌های بین دیوان‌های دو کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران و قطر هستیم.

در ادامه این گفت‌وگوی تلفنی، سید احمدرضا دستغیب رئیس‌کل دیوان محاسبات کشور با اشاره به روابط خوب دو کشور در زمینه‌های مختلف سیاسی، پارلمانی، اقتصادی و فرهنگی، بر لزوم ارتقای همکاری‌های فی ما بین در زمینه‌های مربوط به حوزه صلاحیت دیوان‌های دو کشور تاکید کرد و گفت: دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری گسترده در زمینه افزایش تعاملات فنی و تخصصی با دیوان محاسبات قطر در چهارچوب سازمان‌های اکوسای و عربوسای است.

دستغیب همچنین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه طی دو هفته اخیر، یادآور شد: اقدامات غیرانسانی رژیم اسرائیل علیه مردم بی‌پناه، زنان و کودکان مظلوم غزه از منظر حقوق بین‌الملل، یک جنایت هولناک بوده که با محکومیت همه‌جانبه امت اسلامی و مردم آزادی‌خواه جهان روبرو شده است.

همچنین، العمادی رئیس دیوان محاسبات قطر نیز ابراز امیدواری کرد: تلاش‌های جاری سازمان های بین المللی هر چه زودتر به نتیجه برسد و کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم غزه با سهولت ارسال شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.