پلیس راه راهنمایی و رانندگی فراجا، محدودیت‌های ترافیکی محورهای شمالی کشور از روز چهارشنبه ۱۰ آبان تا روز شنبه ۱۳ آبان را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در پایان هفته

 پلیس راه کشور با صدور اطلاعیه‌ای، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۱۰ آبان تا روز شنبه ۱۳ آبان در جاده‌های شمالی خبر داد. 

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: 

۱. تردد موتورسیکلت 

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۰ آبان ۱۴۰۲ تا ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۱۳ آبان ۱۴۰۲ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است. 

تبصره- تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود. 

۲. محور کرج- چالوس

الف - تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است. 

ب - تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه تاریخ ۱۰ آبان ۱۴۰۲ از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و در صورت  اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود. 

ج - تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ از آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود. 

۳. محور هراز 

الف- روز چهارشنبه مورخ ۱۰ آبان ۱۴۰۲ تردد کلیه تریلرها ازمحور هراز ممنوع است. 

ب- تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ آبان ۱۴۰۲ از محور هراز ممنوع است. 

ج- از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه مورخ ۱۲ آبان ۱۴۰۲، در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب، تردد در محور هراز به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد شد. 

تبصره: اجرای محدودیت­‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی پلیس، اجرای محدودیت‌ها کأن‌لم‌یکن تلقی می‌شود. 

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.