سخنگوی وزارت دفاع آمریکا شامگاه سه‌شنبه گفت که نیروهای آمریکایی از روز ۱۷ اکتبر بیست و هفت بار مورد حمله قرار گرفته‌اند.

پنتاگون: طی دو هفته در عراق و سوریه ۲۷ بار مورد حمله قرار گرفتیم

به گزارش قدس انلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا شامگاه سه‌شنبه گفت که نیروهای آمریکایی از روز ۱۷ اکتبر بیست و هفت بار مورد حمله قرار گرفته‌اند.

وی همچنین گفت: «پنتاگون تصمیم گرفته ۳۰۰ نظامی دیگر به منطقه خاورمیانه اعزام کند که این نظامیان در اسرائیل مستقر نخواهند شد».

بامداد امروز بود که رسانه‌های عربی از جمله شبکه «المیادین» و کانال تلگرامی «صابرین‌نیوز» از وقوع حمله به محل استقرار اشغالگران آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» خبر دادند.

دقایقی بعد،  گروه عراقی موسوم به «مقاومت اسلامی عراق» با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن، محل استقرار اشغالگران آمریکایی در عین‌الاسد را با دو فروند هواپیمای بدون سرنشین هدف قرار دادند.

به دنبال تشدید جنگ در اراضی اشغالی فلسطین، پایگاه‌های آمریکا در مناطق مختلفی از عراق و سوریه طی روزهای گذشته هدف حمله قرار گرفته‌اند که در پی این حملات، ده‌ها نظامی آمریکایی مجروح شده‌اند.

حملات مقاومت، اشغالگران آمریکایی را مجبور کرد تا دو سوم پرسنل نظامی و «غیرنظامی» خود را علاوه بر خروج سفیر و کارکنان اصلی، تنها ظرف یک هفته از عراق خارج کنند.

پایان پیام/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.