مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از بهسازی، تعریض و آسفالت ۱۲۴ کیلومتر راه روستایی طی ۲ سال اخیر در این استان خبرداد.

بهسازی ۱۲۴ کیلومتر راه روستایی در البرز

به گزارش قدس آنلاین، علی زندی فر گفت: با بهسازی و آسفالت این جاده ها، بخش عمده راه های روستایی استان البرز از ایمنی مناسب برای تردد برخوردار است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت : اکنون نیز عملیات ساخت ۱۲۰ پروژه راهداری و عمرانی توسط این اداره کل در دست اقدام است که میزان اعتبار تخصیصی برای این پروژه ها افزون ۱۴ هزار میلیارد ریال است.

زندی فر در ادامه از بهسازی و تعریض جاده حادثه خیز سهیلیه شهرستان چهارباغ به عنوان یکی از پروژه های شاخص استان البرز برشمرد و گفت : عملیات بهسازی و تعریض این مسیز تا پایان آبان ماه جاری به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: برای بهسازی و ایمن سازی این مسیر۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی اختصاص یافته است.

وی تعریض و بهسازی جاده ‌روستاهای علی خان سلطانی، ‌محور سعید آباد ،‌ سیبستان و ‌فشند از دیگر پروژه های مهم راهداری در استان البرز برشمرد و گفت: اکنون نیز عملیات ساخت ۲ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی توسط راهداری استان در دست ساخت است.

استان البز دارای یک هزارو۵۰۵ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به این استان است.

حدود ۹۰۰ کیلومتر از جاده های البرز راه های روستایی و فرعی تشکیل می دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.