معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرهنگ هشت سال دفاع مقدس را نشات گرفته از عاشورا دانست و گفت: جبهه مقاومت محصول تفکر ناب انقلاب اسلامی است.

 معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :جبهه مقاومت محصول تفکر ناب انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، سردار پاسدار یدالله جوانی روز چهارشنبه در جمع مبلغان راهیان نور در اردوگاه میثاق آبادان اظهار کرد: فرهنگ حاکم بر انقلاب اسلامی فرهنگ عاشورا است و اعتقاد به این نگرش ایران را در هشت سال دفاع مقدس به پیروزی رساند.

وی افزود: دشمن با جنگ سخت و کودتا نتوانست ایران را شکست دهد و اینک با محاصره تبلیغاتی و جنگ شناختی می‌خواهد بین نسل جوان، انقلاب و ولایت فقیه شکاف ایجاد کند.

سردار پاسدار جوانی انقلاب اسلامی را انقلاب امام زمان(عج) دانست و ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی، جان خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کرد تا به کشور آسیبی وارد نشود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم ایران، سپاه و بسیج را به خوبی می‌شناسند و این نیروها در مواقع بحرانی مانند سیل، زلزله و کرونا به مردم خدمت کرده‌اند.

وی بیان کرد: دشمن با بمباران اذهان و سوارشدن بر موج رسانه‌ای قصد دورکردن جوانان از انقلاب را دارد اما موفق نمی‌شود.

سردار پاسدار جوانی با تاکید بر تبیین چهره واقعی آمریکا قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی کشور راهبردی و بی‌نظیری است و اهمیت آن در منطقه بیش از بقیه کشورهاست.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی در نوار غزه و کشتار وحشیانه مردم بی‌گناه اظهار داشت: آمریکا با کمک صهیونسیت‌ها غزه را محاصره کرده و قصد تصرف دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.