دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان گفت: نبود دستگاه کارتخوان در مطبِ برخی از پزشکان و کلینیک‌ها تخلف محسوب و با مُتخلفان برخورد قضایی و قانونی می‌شود.

پیگرد قضایی برای مطب‌های فاقد دستگاه کارتخوان

به گزارش قدس انلاین، سیدمحمد موسویان روز چهارشنبه در کارگروه مبارزه با چالش‌های فرار مالیاتی پزشکان و شیوه‌های غیرقانونی مورد استفاده برای دریافت هزینه‌های خدمات درمانی، در دادگستری استان افزود: همچنین دریافت مبالغی با عنوان "زیرمیزی" از سوی برخی از پزشکان تخلف است و دستگاه قضایی در صورت دریافت گزارش مبنی بر تخلف، با مرتکبان آن برخورد قانونی و قضایی خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: برخی اصناف با هدف فرار و کتمان مالیات خود اقداماتی را برای اخذ درآمد پیش گرفته‌اند که این امر موجب نارضایتی مردم شده است.

وی هشدار داد: این رفتارها علاوه بر اینکه خلاف اخلاق حرفه‌ای است، حسب مورد، تخلف یا جرم محسوب و مستلزم تعقیب قانونی و کیفری است.

موسویان تصریح کرد: این اعمال موجب تضییع حقوق عمومی، نارضایتی مردم و تحمیل هزینه اضافی به بیماران و همراهان بیمار می‌شود.

در نشست این کارگروه مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و سازمان نظام پزشکی اقدام به پیگیری و گزارش هرگونه موارد تخلف به دادستانی استان کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.