رئیس هیات وزنه برداری گیلان گفت: خوشبختانه در معاینات ابتدایی، پارگی و شکستگی در کتف رضا بیرالوند مشاهده نشد.

شکستگی و پارگی در کتف بیرالوند مشاهده نشد

به گزارش قدس آنلاین مسعود محرابی اظهار کرد: در جریان هفته نخست مسابقات وزنه برداری لیگ برتر باشگاه‌های کشور، رضا بیرالوند وزنه بردار ملی پوش که عنوان سوم جهان را در اختیار دارد در رشت دچار آسیب دیدگی شد.

وی افزود: بیرالوند که در قالب تیم وزنه برداری ملی حفاری اهواز در رشت حضور داشت از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی و دررفتگی شد که خوشبختانه در معاینات ابتدایی، اثری از پارگی و یا شکستگی مشاهده نشد.

وی ادامه داد: کار مداوای این وزنه بردار ملی پوش و شایسته کشور در یکی از بیمارستان های رشت انجام شد و خوشبختانه هم اینک وضعیت روحی بیرالوند مساعد است.

رئیس هیات وزنه برداری گیلان اضافه کرد: طبق نظر پزشکان، بیرالوند باید حدود سه هفته دیگر MRI انجام دهد تا از عدم پارگی و شکستگی خود در ناحیه کتف اطمینان حاصل کند و پس از آن نیز، مراحل مداوای خود را ادامه دهد.

وی بیان کرد: بیراولند پس از انجام مرحله یادشده باید فیزیوتراپی را آغاز کند و با توجه به شرایط موجود پیش بینی می شود که این وزنه بردار شایسته کشور حدود سه الی پنج ماه از میادین ورزشی دور باشد.

محرابی در خاتمه خاظرنشان کرد: امیدواریم که هر چه سریع تر رضا بیرالوند بهبودی کامل خود را حاصل کند و به میادین مسابقه بازگردد و دوباره بتواند به عضویت تیم ملی درآید تا برای کشور افتخارآفرینی کند.

رضا بیرالوند ملی پوش وزنه برداری کشور پنجشنبه شب در حرکت یک‌ضرب دسته ۱۰۲ کیلوگرم برای مهار وزنه ۱۵۸ کیلوگرم دچار دررفتگی کتف شد و برای مداوا به یکی از بیمارستان های رشت انتقال یافت.

هفته نخست رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی لیگ برتر جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه با حضور ۷۰ وزنه بردار در سالن وزنه‌برداری جهان پهلوان محمود نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام رشت آغاز شد.

در این رقابت‌ها در رده سنی جوانان تیم‌های ملی حفاری اهواز، مناطق نفت خیز جنوب، عقاب نیروی هوایی، نیروی زمینی و مقاومت گیلان حضور دارند و در رده سنی بزرگسالان نیز تیم‌های وزنه برداری ذوب آهن اصفهان، ملی حفاری اهواز، مناطق نفت خیز جنوب، نیروی زمینی، عقاب نیروی هوایی و رعد پدافند بوشهر ایفای نقش می کنند.

هفته نخست رقابت های وزنه برداری لیگ برتر باشگاه های کشور امروز جمعه با معرفی وزنه برداران دسته های ۱۰۹ و به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم و همچنین مشخص شدن صدرشنینان این لیگ در رشت خاتمه می یابد.


 

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.