وزیر آموزش و پرورش گفت: شاداب سازی کلاسهای درس در اعتلای روحیه دانش آموزان موثر است و این اقدام در گام اول با موفقیت در کشور اجرا شد.

وزیر آموزش و پرورش: شاداب سازی کلاسهای درس در اعتلای روحیه دانش آموزان موثر است

به گزارش قدس خراسان، رضا مراد صحرایی روز جمعه در مراسم رونمایی از بهسازی و شاداب سازی ۱۰۰ کلاس درس به صورت همزمان در سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس در مشهد انجام شد افزود: این امر با کمک و همراهی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و با همت گروههای جهادی دانش آموزی، دانشجویی و طلاب در سراسر کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: در قالب این اقدام که طرح شهید عجمیان نام گذاری شد تعداد ۱۰۰ هزار کلاس درس در کشور بهسازی و شاداب سازی شده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: روحیه جهادی، راهگشای این اقدام مفید بوده و نمادی از روحیه و عزم فراوان است.

صحرایی افزود: فرهنگ شهادت از افتخارات ماست و دلیل این که وقوع و پیروزی انقلاب اسلامی برای دشمنان قابل پیش بینی نبود عدم درک درست آنان از فرهنگ شهادت است.

وی ادامه داد:خداوند، صاحب خون شهدا است و کسی که روحیه جهادی پیدا کند تحول هم برایش متفاوت می شود و در جهت تحول موثر گام بر می‌دارد.

شاداب سازی ۹۱۰ کلاس درس در خراسان رضوی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: خراسان رضوی مهد افتتاح طرح جهادی شاداب سازی در آموزش و پرورش کشور است.

سید امیر شوشتری با اشاره به گروه های جهادی طرح شهید عجمیان اظهار کرد: این گروه جهادی ۴۰ کلاس درس را در استان احداث و محوطه سازی و ۱۵۰ آموزشگاه و ۹۱۰ آموزشگاه را بهینه سازی و ترمیم کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ویژگی این طرح وجود انسجام و هماهنگی در مدیریت است و باید این مهم را الگوی بخش های دیگر برای پیشبرد بیشتر اهداف خود قرار دهیم.

شوشتری با اشاره به این که نام شهدا همیشه منجر به برکت در طرح های ما بوده است افزود: برای این که شهرستان های زیر متوسط استان از لحاظ تعداد کلاسهای درس را به متوسط استان برسانیم هفت هزار کلاس درس لازم داریم و اگر بخواهیم همین شهرستان ها را به متوسط کشور برسانیم به ۱۵ هزار کلاس درس نیاز داریم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.