امام جمعه گناباد گفت: افزایش ۲ تا سه برابری اجاره بهای واحدهای مسکونی و صنفی مشکلات زیادی برای مستاجران این شهرستان ایجاد کرده و به دغدغه مهم آنان تبدیل شده است.

 افزایش اجاره بها به دغدغه مردم در گناباد تبدیل شده است

به گزارش قدس خراسان،حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه امروز گناباد با اشاره به اعتراض تعداد زیادی از مستاجران واحدهای مسکونی و تجاری و صنوف به افزایش بی رویه اجاره بها افزود: بر اساس مصوبه دولت باید اجاره بهای امسال در مقایسه با سال گذشته ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش یابد و این در حالی است که در گناباد شاهد افزایش سه برابری اجاره بها هستیم.

وی ضمن تاکید بر لزوم توجه و نظارت مسوولان ذیربط و از جمله مسوولان قضایی بر روند دریافت اجاره بها در گناباد ادامه داد: وضعیت رها شده کنونی این بخش، بدترین ظلم محسوب می شود.

طوفان الاقصی ملت فلسطین را در مقابله با رژیم صهیونیستی منسجم تر کرد

خطیب نماز جمعه گناباد گفت: طوفان الاقصی و جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین و از جمله نوار غزه مردم این کشور را در مبارزه با ددمنشی های این رژیم اشغالگر متحد و منسجم تر کرده است.

حجت الاسلام صادقی نسب افزود: رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان فرزند نامشروع آمریکا با افزایش جنایت در فلسطین و غزه چهره خبیث و جنایتکار خود را بیش از پیش برای مسلمانان و مردم جهان رسوا کرده است و شهادت هزاران زن، پیر و جوان و کودک در فلسطین احساسات و وجدان مردم دنیا را جریحه دار کرد.

وی اضافه کرد: ابراز انزجار نسبت به جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی در سطح منطقه و دنیا و کشورهای مختلف جهان در حال گسترش است و مردم در قالب راهپیمایی های متعدد این جنایتها را محکوم می کنند و حتی برخی کشورهای عربی که به دنبال برقراری ارتباط با رژیم اشغالگر قدس بودند به دنبال این جنایتها جرات برقراری ارتباط را ندارند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.