امام جمعه سبزوار گفت: جنایات رژیم صهیونیستی حقانیت جریان مقاومت را اثبات کرده و منافع قدرتهای غرب را در منطقه خاورمیانه به خطر انداخته است.

جنایات صهیونیست ها منافع غرب را به خطر انداخته است

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: هر کشوری که حامی رژیم صهیونیستی است و در منطقه غرب آسیا و کشورهای اسلامی منافع و عناصر اقتصادی دارد، اکنون امنیت این منافع را در معرض آسیب می بیند.

وی با اشاره به پیامدهای جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، تصریح کرد: این جنایات مردم فلسطین را عصبانی و به صحنه می‌آورد و به دنبال فرصتی مناسب برای ضربه به این رژیم غاصب هستند.

امام جمعه سبزوار گفت: اقدامات اخیر آنها سبب شده جهان اسلام بیش از هر زانی علیه رژیم صهیونیستی متحد شود چنانکه قبل از این تحولات، جهان اسلام در وضعیت دودستگی و برخی کشورها در پی عادی سازی روابط با این رژیم بودند.

حجت الاسلام مقیسه افزود: جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی همزیستی و گفتگوی برخی کشورهای عربی با مقامات این رژیم را به تاخیر انداخت و کسی این روزها جرات رابطه با آنها را ندارد.

وی تصریح کرد: پیامد دیگر جنایات رژیم صهیونیستی اثبات حقانیت مقاومت به دست خود آنها است که پیش از این برخی درباره مقاومت شبهه داشتند اما در این صحنه همه حق را به جریان مقاومت دادند که حق دارد با سلاح در برابر دشمن از خود دفاع کند.

امام جمعه سبزوار در ادامه با اشاره به در پیش بودن ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: فردا دانش آموزان سراسر کشور در کنار اقشار مختلف مردم برای اعلام انزجار از رژیم کودک کش و دفاع از جبهه مقاومت به میدان می آیند.

وی همچنین با گرامیداشت نخستین سالگرد شهیدان "آرمان علی وردی" و "روح الله عجمیان"، که در اغتشاشات پاییز سال گذشته به شهادت رسیدند، گفت: این شهدای مدافع امنیت جان خود را در راه تداوم آرمانهای امام خمینی(ره) فدا کردند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.