امام جمعه تربت‌حیدریه مردم را به شرکت گسترده و با شکوه در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار (۱۳ آبان) دعوت کرد و گفت: فردا مردم با مشت‌های گره کرده جنایت‌های آمریکا و اسراییل اشغالگر را کوبنده‌تر از قبل به گوش مردم جهان برسانند.

امام جمعه تربت‌حیدریه مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار دعوت کرد

به گزارش قدس خراسان، حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی در نماز جمعه این هفته عنوان کرد: مردم فلسطین در حماسه طوفان الاقصی چنان تازیانه محکمی به رژیم اشغالگر قدس زدند که شایسته است مورخان، تاریخ جهان و به خصوص منطقه خاورمیانه را به قبل و بعد از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (تاریخ عملیات طوفان الاقصی) تقسیم کنند.

وی ادامه داد: دنیا نسبت به این جنایت‌ها واکنش نشان داده است و حتی برخی کشورهای غربی در نوع روابط خود با اسراییل تجدید نظر کرده اند یا حداقل واکنش نشان داده اند.

امام جمعه تربت‌حیدریه عملکرد دستگاه دیپلماسی کشور را ستود و گفت: وزیر امور خارجه کشورمان با سفرهای تاثیرگذاری که به اقصی نقاط جهان انجام می‌دهد، مفهوم واقعی "پیوند میان میدان و دیپلماسی" را به منصه ظهور رسانیده‌ است.

معلمی مردم را به شرکت گسترده و با شکوه در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار (۱۳ آبان) دعوت کرد و گفت: فردا مردم با مشت‌های گره کرده جنایت‌های آمریکا و اسراییل اشغالگر را کوبنده‌تر از قبل به گوش مردم جهان برسانند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.