دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته نهم لیگ برتر به تساوی انجامید.

تساوی استقلال خوزستان و گل‌گهر؛ شاگردان پورموسوی در حسرت‌ بُرد

به گزارش قدس آنلاین، در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای گل گهر بود که این دیدار به تساوی یک بر یک انجامید.

شاگردان مارینیوس اوزونیدیس در تیم گل‌گهر در تلاش بودند تا به سومین پیروزی خود در این فصل برسند.

در مقابل استقلالی‌ها نیز که در قعر جدول قرار دارند، در این بازی خانگی به دنبال کسب نخستین برد خود بودند و همین موضوع حساسیت ‌بازی را چند برابر کرد.

لحظات حساس بازی :

در حالی که به نظر می‌رسید نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی با نتیجه مساوی به پایان برسد اما در دقیقه ۴٠ علیرضا خوشکفا روی ارسال از نقطه کرنر با ضربه سر موفق شد دروازه اخباری و گل‌گهر را باز کند تا شاگردان سیروس پورموسوی با برتری راهی نیمه مربیان شوند.

نیمه دوم با حملات گل‌گهر برای جبران گل خورده آغاز شد و در نهایت در دقیقه ۶٩ بازی احمدرضا زنده روح روی ارسال روبرت تورس موفق شد گل مساوی را وارد دروازه پورحمیدی کند.

در پایان این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

در این دیدار، سرمربی استقلال خوزستان تصمیم داشت تیمش را از زمین بیرون بکشد. همچنین، شهرام سالاری در دقیقه ۹۲ اخراج‌ شد.

گل‌گهر با این تساوی ١٠ امتیازی شد و در رتبه نهم قرار گرفت و استقلال خوزستان نیز با سه امتیاز همچنان در قعر جدول قرار دارد.

ترکیب اولیه دو تیم:

استقلال‌خوزستان

حسن پورحمیدی، علی هلیچی، محمود مطلق‌زاده، حسن شوشتری، جوادآقایی‌پور، متین کریم‌زاده، محمد محکم‌کار، ابوالفضل کوهی، حسین ساکی، علیرضا خوش‌کفا و حسین ناصری

سرمربی: سیروس پورموسوی

گل‌گهر سیرجان

محمدرضا اخباری، علیرضا علیزاده، مهران گلزاری، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری‌نژاد، امیر جعفری، میچل کونتین، مسیح زاهدی و روبرتو تورس

سرمربی: مارینیوس اوزونیدیسز

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.