مراسم یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»؛ به‌صورت سراسری در تهران و تمامی استان‌های کشور، با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی»، تا ساعتی دیگر برگزار می شود.

راهپیمایی ۱۳آبان‌ از ساعتی دیگر در تهران و سراسر کشور آغاز می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه از ساعتی دیگر با حضور گسترده مردم، دانشجویان و دانش آموزان در تهران و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مردم استکبارستیز ایران در مراسم یوم الله ۱۳ آبان در تهران و سراسر کشور، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام و همراهی و همدردی خویش با ملت مقاوم و مظلوم غزه را اعلام می‌کنند.

مراسم یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»؛ به‌صورت سراسری در تهران و تمامی استان‌های کشور و بیش از ۱۲۰۰ شهر، با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی»، روز شنبه ۱۳ آبان برگزار خواهد شد و ملت استکبارستیز ایران بار دیگر با نمایش وحدت و عظمت خود، به دشمن پاسخی کوبنده و قاطع خواهد داد.

این مراسم در تهران از ساعت ۹:۰۰ صبح از میدان فلسطین آغاز و با تجمع در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا ادامه می‌یابد. اجرای سرودهای ضد استکباری، مداحی حماسی میثم مطیعی و ابوذر روحی و سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس محترم مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های مراسم یوم الله ۱۳ آبان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.