نسل آرمانی مُلک سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با سر دادن شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا ضمن محکومیت نسل کشی و کودک کشی رژیم صهیونیستی، خواهان ایجاد نظم نوین جهانی شدند.

فریاد مرگ بر اسراییلِ نسل آرمانی در مُلک سلیمانی طنین‌انداز شد

به گزارش قدس آنلاین،  راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امروز شنبه با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» دقایقی قبل با حضور مسئولان استانی، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم از چهارراه غزه یا گلبازخان مرکز استان کرمان آغاز شد.

راهپیمایان که ساعتی قبل از آغاز آیین راهپیمایی استکبارستیز و دشمن شکن ۱۳ آبان در چهارراه غزه کرمان جمع شده بودند با سردادن شعارهایی چون مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا، تا میدان شورا را با هدف اعلام انزجار از استکبار و کودک کشی اسراییل و همچنین حمایت از زنان، کودکان و افراد بیگناه غزه راهپیمایی خواهند کرد.

حضور بانوان به همراه نوزادان و کودکان خردسال، افراد مسن و حتی معلولان و جانبازان با شرایط خاص در راهپیمایی ۱۳ آبان سال جاری کرمان جلوه ای ویژه به این مراسم داده است.

ملت فهیم و همیشه در صحنه کرمان همچنین با سر دادن شعارهایی چون "الله اکبر"، "مثلث شوم پلید ابلیس، آمریکا، اسراییل و انگلیس"، "فریاد هر دانش آموز مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس"، "ندای رهبر ما لبیک یا حسین"، "لبیک یا خامنه ای" و "مرگ بر ضد ولایت فقیه" نهایت خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

حاضران با در دست داشتن پرچم مقدس ایران و پلاکاردهایی با مضامین "الله اکبر"، "مرگ بر استکبار" و "لبیک یا خامنه ای" شور و شعور ملت شهیدپرور کرمان را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

خبرهای رسیده حکایت از برگزاری همزمان راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور پرشور مردم و دانش آموزان در همه شهرها و روستاهای استان کرمان دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.