راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در استان یزد آغاز شد.

آغاز راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در یزد

به گزارش قدس آنلاین، راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان در تمام شهرستان های استان یزد همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

طبق برنامه ریزی انجام شده راهپیمایی امسال در ۵۰ نقطه استان یزد برپا شده و مردم دارالعباده یزد از نیز از دقایقی پیش راهپیمایی خود را از میدان شهید بهشتی، چهارراه بعثت، روبروی مسجد حضیره و چهاراه بسیج به سمت حسینیه تاریخی امیرچقماق، جوار شهدای گمنام آغاز کردند.

دانش آموزان و دانشجویان یزدی از ابتدای آغاز راهپیمایی با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر رژیم کودک کش»، «مرگ بر رژیم صهیونیستی» کشتار مردم مظلوم غزه را محکوم کردند.

مردم ابرکوه نیز راهپیمایی خود را  از میدان امام حسین به سمت ورزشگاه پوراکبری، اشکذر: از میدان بسیج به سمت میدان نماز، اردکان: مسجد کوشک نو تا مصلی، مهریز: از میدان شهدای گمنام تا میدان ولیعصر، بهاباد: تجمع مقابل مسجد انقلاب، مروست: از میدان امام حسین تا میدان آزادی و پارک شیخ عبدالله و مردم میبد: تجمع در خیابان معلم جنب آموزش و پرورش، آغاز کردند.

همچنین مردم هرات: از میدان جمهوری اسلامی تا مسجد جامع، بافق: از میدان شهدا به سمت حرم مطهر امامزاده عبدالله، زارچ: از میدان سپاه به سمت بلوار پیامبر اعظم و مردم شهرستان تفت: از پارک پهلوان یزدی به سمت مصلی، راهپیمایی می کنند.

«صفار هرندی» از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز سخنران کشوری راهپیمایی روز ۱۳ آبان در استان یزد است و پس از برپایی این مراسم قطعنامه سراسری این روز قرائت می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.