فرماندار شهرستان بجنورد از تشدید بازرسی از نانوایی‌های سطح این شهرستان خبر داد.

بازرسی از نانوایی‌های شهرستان بجنورد تشدید شد/ کاهش سهمیه آرد با کوچکترین تخلف

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر باقرپور اظهار کرد: از تیرماه امسال شاهد افزایش صفوف در نانوایی های شهرستان بودیم که برای برطرف شدن آن، با پیگیری های مستمر و همچنین همراهی استاندار، سهمیه های فوق العاده و مناسبتی برای شهرستان دریافت شد.

وی ادامه داد: بعد از تخصیص این سهمیه ها، گزارشاتی از انحراف در بعضی نانوایی ها اعلام شد که بازرسی های متعدد را به دنبال داشت. همچنین از ابتدای آبان ماه نیز ماموریت ویژه ای را به جهاد کشاورزی بجنورد ابلاغ کردیم تا به صورت محرمانه در شیفت ها و تیم های مختلف، رصد میدانی انجام دهند و بازرسی ها تشدید شود.

فرماندار بجنورد تاکید کرد: این رصدهای میدانی در نهایت سبب کشف انحراف ۱۰۰ کیسه آرد یارانه ای از شبکه توزیع و دپوی دو هزار قرص نان در یک منزل مسکونی شد که متهم آن دستگیر و تحویل قوه قضاییه شد.

وی با تاکید بر اینکه بازرسان جهاد کشاورزی، اتحادیه، شرکت غله و دستگاه های مربوطه به صورت دائم مشغول به رصد فعالیت واحدهای شهرستان هستند، تصریح کرد: گاهی اوقات ممکن است انحرافاتی در شبکه توزیع رخ دهد که کاملا پیگیری می شود و هرگونه انحرافی در شبکه توزیع منجر به کاهش سهمیه آن نانوایی تا حداقل ممکن می شود و سهمیه آن نیز به سایر نانوایی ها اختصاص خواهد یافت.

۱۱ آبان ماه بود که دادستان بجنورد از کشف حدود پنج هزار قرص نان احتکار شده در یکی از منازل حاشیه این شهر خبر داد.

سید جواد ایلالی گفت: نان‌های انباشت شده در این مکان برای احشام و دام ها در روستاها مورد استفاده قرار می‌گرفت و ایجاد صف‌های طولانی در تعدادی از نانوایی‌ها، به دلیل بروز چنین‌ تخلفاتی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.