مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در تمامی استان‌های کشور و بیش از ۱۲۰۰ شهر، با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی»، از ساعت ۹:۰۰ صبح برگزار شد.

خروش استکبارستیزی ملت ایران در یوم‌الله ۱۳ آبان/ طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در سراسر کشور

به گزارش قدس آنلاین،  مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در تمامی استان‌های کشور و بیش از ۱۲۰۰ شهر، با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی»، از ساعت ۹:۰۰ صبح آغاز شد.

این روز بزرگ و حماسه‌ساز، هرساله یادآور طنین فریادهای آزادی‌خواهی و عدالت‌گستری و ظلم‌ستیزی بت‌شکن زمان خمینی کبیر، علیه استکبار و استبداد جهانی است که انقلاب دوم در تسخیر جاسوسخانۀ آمریکا و شکست هیمنۀ پوشالی آمریکای جنایتکار و تروریست‌پرور توسط دانشجویان مسلمان پیروی خط امام، نام‌گذاری شد، و به‌عنوان نقطه پیوند برگ‌های زرین تاریخ آزادگی ملت بزرگ جلوه‌گر تابلوی زیبا از رشادت، بیداری، خردمندی و عقلانیت، وحدت و همدلی جلوه‌نمایی می‌کند.

اینک که ولیده نامشروع آمریکا، رژیم کودک‌کش صهیونیستی با تحمل شکست سنگین از رزمندگان فلسطینی تحقیر شده و با قساوت هر چه تمام تر، حملات وحشیانه و جنون‌آمیز را به مناطق غیر نظامی و بیمارستان‌ها توسعه داده و با زیر پا گذاشتن همه قوانین و حقوق بین‌المللی و با به کارگیری انواع سلاح‌های غیر متعارف سعی در ترمیم آبروی از دست رفته خویش دارد. غزۀ قهرمان با قدرت سلاح ایمان و مقاومت، حلاوت و شیرینی و پیروزی و ظفرمندی را با عملیات ترکیبی طوفان الاقصی رقم زده و با تازیانه الهی، ضربه غیر قابل ترمیم بر چهره سیاه و متعفن رژیم ضد انسانی و نژادپرست صهیونیستی و نظام‌های فکری زاینده آن وارد و در عرصه افکار عمومی جهان بی‌آبرو ساخته است.

مراسم یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»؛ به‌صورت سراسری در استان‌های کشور و بیش از ۱۲۰۰ شهر، با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی»، از ساعت آغاز شد و ملت استکبارستیز ایران بار دیگر با نمایش وحدت و عظمت خود، به دشمن پاسخی کوبنده و قاطع خواهد داد.

خشم انقلابی مردم خراسان شمالی در یوم‌الله ۱۳ آبان

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی بزرگ و پرشور یوم‌الله ۱۳ آبان در شهرهای مختلف استان خراسان شمالی از صبح امروز آغاز شد. دانش‌آموزان و مردم انقلابی سراسر استان همزمان با یوم‌الله ۱۳ آبان فریاد استکبارستیزی و مرگ بر آمریکا را در سراسر استان فریاد زده و خشم و انزجار خود را از تحریم‌های جدید آمریکای جنایتکار اعلام کردند. راهپیمایی ۱۳ آبان سال ۱۴۰۲ امسال در ۵۴ نقطه شهری و روستای استان خراسان شمالی و با خشم انقلابی امت اسلامی از جنایات رژیم کودک اسرائیل برگزار شد.

مردم بجنورد نیز از ساعات ابتدایی صبح امروز با حضور در میدان شهید، راهپیمایی ۱۳ آبان را آغاز کرده‌اند، دانش آموزان بجنوردی با حضور پرشکوه خود در این راهپیمایی از مسئولان خواستند در برابر خواسته‌های نابه حق استکبار جهانی ایستادگی کنند.در این راهپیمایی پرشور اقشار مختلف مردم و به ویژه  جوانان دهه ۸۰ و دانش آموزان دهه نودی با تاکید بر ذات استکباری و کودک کش رژیم ایالات متحده آمریکا بر توقف فوری حملات صهیونیستها به مردم و کودکان بی‌پناه غزه تاکید کردند.

اهل تسنن استان خراسان شمالی در کنار کرمانج ها و ترکمن های غیور و مرزدار این استان، حضوری حماسی و چشمگیر در این راهپیمایی داشتند.مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم نیز با شور و حرارتی خاص و تحت تاثیر جنایات اخیر رژیم کودک کش اسرائیل در حال برگزاری است.

فریاد استکبارستیزی مردم شیراز در راهپیمایی ‌

 ۱۳ آبان‌ماه نقطه عطفی در مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار است که به فرموده رهبر معظم انقلاب این روز به یک معنا روز دانش‌آموز، به یک اعتبار روز دانشجو و به معنای دیگر روز استواری ملت ایران در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی است.

صبح امروز به مناسبت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی برای همصدا شدن دانش‌آموزان ایرانی با شهدای دانش‌آموزان غزه، زنگ استکبارستیزی به صورت هماهنگ در مدارس استان فارس به صدا درآمد.

اقشار مختلف مردم در سراسر استان فارس و در ۱۵۰ نقطه در راستای گرامیداشت روز استکبارستیزی فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند. همچنین راهپیمایی و تجمع مردم انقلابی و شهیدپرور و همیشه در صحنه شیراز از میدان شهدا (فلکه شهرداری) شیراز با سر دادن شعارهای ضداستکباری مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، سیزدهم آبان ماه یوم الله یوم الله و این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده در حال برگزاری است.

هم اکنون میدان شهدا شهر شیراز پذیرای زنان و مردانی است که بار دیگر در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گرد هم جمع شده‌اند تا به استکبار جهانی بگویند ملت ایران همیشه بیدارند و هیچ نیروی خارجی نمی‌تواند با دروغ و توطئه وحدت آنان را بر هم بزند.نه تنها دانش‌آموزان بلکه، پیر و جوان و زن و مرد از هر گروهی در این تجمع حماسی و استکبارستیزانه حضور یافته‌اند تا به نیابت از دانش‌آموزانی که در آبان ماه سال ۵۷ در مقابل ظلم و جور به پاخواستند، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را فریاد زنند.

حضور حماسی مردم کرمان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان

راهپیمایی یوم‌الله سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد ستمشاهی و استعمار و دخالت‌های آمریکا در امور داخلی ایران صبح امروز و همزمان با سراسر کشور در کرمان پایتخت مقاومت اسلامی برگزار شد.

مردم دیار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بار دیگر با حضور حماسی و باشکوه خود به صحنه آمده تا جنایات آمریکا و اسرائیل در غزه را محکوم کرد و با نمایش وحدت و عظمت خود، به دشمن پاسخی کوبنده و قاطع بدهند و ضمن خنثی کردن نقشه‌های تفرقه‌افکن دشمن، وحدت و همبستگی خود را به رخ جهانیان و کسانی بکشند که ایران قوی و متحد را نمی‌خواهند و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

راهپیمایی مردم شهر مقدس قم علیه استکبارجهانی در روز ملی استکبارستیزی با حضور پرشور اقشار مختلف به ویژه روحانیون آغاز شد.

راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر خون و قیام آغاز شد + عکس

راهپیمایی مردم قم در روز ۱۳ آبان‌ماه با هدف محکوم کردن جنایات مستکبران جهانی به ویژه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در شهر مقدس قم آغاز شد.

مردم در ابتدای این راهپیمایی از نقاط مختلف شهر درحال حرکت به سمت مصلای قدس هستند و لحظه به لحظه جمعیت در مصلای درحال افزایش است.

راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر خون و قیام آغاز شد + عکس

حرکت این راهپیمایی از ساعت ۱۰ بعد از انسجام جمعیت از مصلای قدس به سمت میدان جانبازان، خیابان شهدا، خیابان ارم و حرم حضرت معصومه(س) دنبال خواهد شد.

راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر خون و قیام آغاز شد + عکس

اجتماع پایانی این راهپیمایی نیز در صحن امام رضا(ع) با سخنرانی یکی از شخصیت‌های ملی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.