معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از افزایش رشته‌های با پیوست اشتغال در این دانشگاه خبر داد.

برنامه دانشگاه پیام نور برای توسعه رشته های استانی از سال آینده

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، علی شجاعی فرد، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ضمن تاکید بر ساماندهی و چابک سازی گفت: دانشگاه با قوت برنامه‌های علمی و آموزشی خود را ادامه می‌دهد و با افزایش رشته‌هایی که پیوست اشتغال دارند به توسعه تحصیلات تکمیلی خود نیز کمک می‌کند.

وی همچنین گفت: از سال ۱۴۰۳ توسعه رشته‌ها به صورت استانی انجام خواهد گرفت استان‌ها با تشکیل کارگروه‌ها برای توسعه رشته‌ها از ظرفیت اعضای هیئت علمی نیز باید استفاده کنند. 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور درباره انتقال اعضای علمی دانشگاه گفت: در راستای فراهم کردن زمینه‌های نقل و انتقال اعضای هیئت علمی دانشگاه به مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه‌ها تفاهم نامه‌ها و قراردادهایی در حال انجام گرفتن است و تمام سعی و تلاش دانشگاه بر این است که شأن و منزلت اعضای هیئت علمی در این نقل و انتقالات رعایت شود.

وی همچنین از افزایش میزان حق التدریسی استادان کارشناسی و کارشناسی خبر داد و گفت: دانشگاه برنامه دارد که در اسرع وقت حق التدریسی‌ها پرداخت شود.

شجاعی فرد در پایان به بخشنامه جدید آموزشی دانشگاه اشاره کرد و افزود: در بخشنامه جدید تعداد واحدهای ارائه شده ترم تابستان  از ۹واحد به ۱۴ واحد افزایش یافت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.