خواهر شهید فهمیده با بیان اینکه پشتیبان کودکان و دانش آموزان مظلوم غزه هستیم، گفت: ان‌شاالله مردم فلسطین با مقاومت در این جنگ پیروز نهایی می شوند.

خواهر شهید فهمیده: پشتیبان کودکان و دانش آموزان مظلوم غزه هستیم

به گزارش قدس آنلاین، فرشته فهمیده خواهر شهید حسین فهمیده در حاشیه مجمع عالی اندیشه ورز بسیج دانش آموزی و انتخابات مجامع علوی و فاطمی استان مازندران که با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد، یکی از ارکان مهم و مؤثر در پیشرفت جامعه را الگوها برشمرد و گفت: در ایران اسلامی ۳۶ هزار شهید تقدیم کردیم و جوانان و نوجوانان ما می‌توانند زندگینامه شهدا را بخوانند و از این شهدا الگو بگیرند.

این خواهر شهید با بیان اینکه قهرمان پروری در بین دانش آموزان می‌تواند از شهدای ما آغاز شود، افزود: دانش آموزان می‌توانند در حوزه قهرمان پروری از دانش آموزان شهید الگوگیری کنند.

خواهر شهید فهمیده: پشتیبان کودکان و دانش آموزان مظلوم غزه هستیم

خواهر شهیدان محمدحسین و داوود فهمیده با اشاره به اینکه ۸ سال دفاع مقدس را پشت سر گذراندیم و صبر و مقاومت و ایثارو از خود گذشتگی یکی از آموزه‌های مهم این دوران بوده است، ادامه داد: یکی از نوجوانانی که در اوایل آبان برای ارزش‌های اسلامی شهید شد، شهید فهمیده بوده است.

وی با اشاره به تربیت صحیح شهدای دانش‌آموز در خانواده‌ها گفت: این شهدا در خانواده‌هایی مذهبی شکل گرفتند و محمدحسین از جمله این افراد بوده است.

خواهر شهید فهمیده در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم غزه و فلسطین گفت: این ملت با تاسی از ملت ایران توانست مقابل دشمن مقاومت کند و ان شاالله بتواند با همان صبر و مقاومت مقابل دشمن ایستادگی کند.

این خواهر شهید با بیان اینکه پشتیبان کودکان و دانش آموزان مظلوم غزه هستیم، گفت: ان شاالله با مقاومت در این جنگ پیروز نهایی شوند.

خواهر شهید فهمیده: پشتیبان کودکان و دانش آموزان مظلوم غزه هستیم

*نقش بارز جوانان در مکتب اسلام

 سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز در این مراسم با بیان اینکه مجمع بسیج دانش آموزی، دانش آموزان را برای نقش آفرینی در آینده نظام و نظام حکمرانی اسلامی آماده می‌کند، گفت: امروز برای همه جوامع و بویژه برای مجامع اروپایی کاملا ثابت شده است که جوانان نقش تعیین کننده‌ای در آینده هر فکر و اندیشه و مکتبی دارند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه مصادیق فراوانی از نقش بارز جوانان در مکتب اسلام در دهه‌های مختلف داریم که جایگاه و نقش بسیار برجسته‌ای داشتند، افزود: در دهه اول انقلاب امثال شهید فهمیده ثابت کردند که می‌توانند تأثیرگذاری بسیار زیادی را داشته باشند.

مسلمی در ادامه با با بیان اینکه در هر ادواری از انقلاب نقش جوانان به صورت برجسته دیده شده است، اضافه کرد: در دهه جدید شهید حججی را به عنوان نسل جوان دیدیم که نقشش را در جامعه و برانگیختگی و فضایی که بوجود آورد کاملا شاهد بودیم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امروز جوانان با حضور خود در میادین، مراسمات و برنامه‌ها می‌توانند پیام بسیار بزرگی را به دشمنان بدهند که این نظام جایگاه مردمی دارد، تاکید کرد: ۱۳ آبان امسال می‌تواند نقش بسیار برجسته‌ای داشته باشد برای اینکه به جهانیان ثابت کند این جوانان همیشه پای این انقلاب هستند و خواهند بود و آینده از آن جوانان است.

خواهر شهید فهمیده: پشتیبان کودکان و دانش آموزان مظلوم غزه هستیم

مسلمی ابزار امیدواری کرد که به برکت جوانان بتوانیم کشوری را درست کنیم که پرچمش به دست امام زمان (عج) قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.