طبق آمار اعلام شده نمایش‌های روی صحنه مجموعه تئاتر شهر طی یک هفته گذشته ۴۶۲ میلیون و ۹۶۴ هزار تومان فروش داشته‌اند.

تئاتر شهر طی یک هفته ۴۶۳ میلیون تومان فروش داشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌ سالن‌های اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه تریای اصلی مجموعه تئاتر شهر تا پایان روز جمعه ۱۲ آبان‌ ۱۴۰۲ اعلام شد.

نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای که از روز ۱۷ مهر در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ و ۱۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده با مجموع ۲۳ اجرا و میزبانی از ۱۰ هزار و ۳۱۵ مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) ۱ میلیارد و ۶۷۰ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «آواز عاشقانه یک دختر دیوانه» به کارگردانی آروند دشت‌آرای که اجرای خود را از ۷ آبان در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ تا ۲۵۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۶ اجرا و جلب ۲ هزار و ۷۱۳ تماشاگر، توانست به فروش معادل ۵۶۳ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «این دنیا یه کنسرت به من بدهکاره» به کارگردانی سهند خیرآبادی که اجرای خود را از ۹ آبان در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۸۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۴ اجرا و جلب ۵۱۳ تماشاگر، توانست به فروش معادل ۶۹ میلیون و ۱۹۲ هزار تومانی دست پیدا کند.

نمایش «تله وزیون» به کارگردانی الهه پورجمشید نیز که اجرای خود را از روز ۲۱ مهر در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرد، با ۱۸ اجرا توانست ۱ هزار و ۳۴۷ تماشاگر را به سالن جلب کند و به فروشی معادل ۱۱۴ میلیون و ۸۷۶ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «مناظره وایادولید» به کارگردانی هوشمند هنرکار نیز که اجرای خود را از روز ۲۵ مهر در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرده، با ۱۴ اجرا توانسته ۴۶۱ تماشاگر را به سالن جلب کند و به فروشی معادل ۳۲ میلیون و ۸۳۲ هزار تومان دست یابد و به اجرای خود خاتمه دهد.

نمایش «حقایقی درباره سگها و گربه‌ها» به کارگردانی محمدهادی عطایی از روز پنجشنبه ۲۰ مهر در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان به صحنه رفته، با مجموع ۱۹ اجرا، توانست ۹۳۸ تماشاگر را به سالن بکشاند و به فروشی معادل ۷۵ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان برسد.

همچنین نمایش «مامان» به کارگردانی الهام سلج محمودی که از روز یکشنبه ۸ آبان در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است،‌ با مجموع ۵ اجرا، توانست ۳۰۹ تماشاگر جلب کند و به فروشی معادل ۲۳ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «استرالیا» به کارگردانی مشترک حسنا قبادی و افسانه محمدی نیز که از روز ۲۷ مهر در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۸۰ هزارتومان روی صحنه رفته بود، با ۱۳ اجرا و جذب ۳۲۰ تماشاگر توانست به فروش ۱۷ میلیون و ۳۲۸ هزار تومان دست پیدا کند و به اجرای خود پایان دهد.

نمایش محیطی «مهم نیست» به کارگردانی ایمان ایران‌منش که از روز یکشنبه ۲۳ مهر در کافه‌تریای سالن اصلی با قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان به صحنه رفته بود،‌ تا روز ۱۲ آبان‌ و ۱۵ اجرا،‌ توانست ۲۱۷ تماشاگر را به مجموعه جلب کند و با فروش ۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان با مجموعه تئاترشهر خداحافظی کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.