رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: حجم زیادی نان خشک در انباری جهت مصرف دام در محدوده مفتح شرقی شهرستان مشهد کشف شد. 

کشف حجم زیادی نان خشک جهت مصرف دام در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی مشهد، علی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: حجم زیادی نان خشک در انباری جهت مصرف دام در محدوده مفتح شرقی شهرستان مشهد کشف شد. 

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته و بدست امده توسط اتحادیه نانوایان از انباری مملو از نان خشک در محدوده مفتح شرقی طی گشت مشترک اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی با اتحادیه نانوایان برابر هماهنگی‌های انجام شده و حکم اخذ شده از معاون دادستان در دادگاه انقلاب، با توجه به عدم همکاری مالک برابر دستور با همکاری کلانتری شهرک شهید رجایی قفل انبار باز و پس از ورود به انبار با حجم زیادی نان خشک مواجه شدیم.

وی بیان کرد: متاسفانه خیلی از نان‌ها بصورت سالم و دسته دسته در محل انبار خشک شده بودند و مشخص بود این حجم نان از چند نانوایی هر روزه دریافت می‌شود. 

نصری سرآسیا افزود: با دستور معاون دادستانی دادگاه انقلاب کلیه نان خشک‌ها جهت مصرف در خوراک دام به دامداری تحویل و پرونده جهت سیر مراحل  پس از تکمیل به مراجع قانونی ارسال می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.