فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد با بیان این‌که با تمام ظرفیت پای کار مردم ایستاده‌ایم، گفت:‌ تاکنون یک هزار گروه جهادی در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی در استان یزد ساماندهی شدند.

ساماندهی ۱۰۰۰ گروه جهادی در استان یزد

به گزارش قدس آنلاین،  سردار حسین زارع کمالی صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد:‌ تقویت و ساماندهی گروه های جهادی از جمله اولویت‌های اجرایی سپاه الغدیر برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به جامعه هدف است.

وی بهره گیری از گروه های جهادی تخصصی را یکی از ویژگی‌های بسیجیان اقشار مختلف در استان یزد دانست و افزود:‌ در گروه‌های جهادی مردمی، بیش از پنج هزار نفر از اقشار مختلف عضو هستند که در برنامه‌های مختلف مخلصانه پای کار انقلاب نظام ایستاده اند.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد، خدمت بی منت را مهمترین شاخصه گروه‌های جهادی عنوان کردو گفت:‌ تاکنون بالغ بر یک هزار گروه جهادی در سطح استان یزد ساماندهی شدند.

سردار زارع کمالی محرومیت‌زدایی و یاری رساندن به مسئولان اجرایی دولت را از جمله مأموریت‌های جدی گروه‌های جهادی دانست و بیان کرد:‌ با توجه به ظرفیت اجرایی و علمی جهادگران استان یزد هر زمان و در هرمکان که نیاز باشد گروه های جهادی استان یزد پای کار هستند.

وی بیان کرد: گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف به خصوص در چهار محور اصلی شامل حرکت‌های جهادی، خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال و محرومیت‌زدایی رسالت دینی، ملی و انقلابی خود را انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پایان تشکیل سه قرارگاه اقتصاد مقاومتی، سازندگی و محرومیت‌زدایی و جهادی را از جمله اقدامات انجام شده برای تقویت و ساماندهی بیشتر و بهتر خدمات سپاه و بسیج در استان یزد دانست و تأکید کرد: سپاه و بسیج با تمام وجود برای محرومیت زدایی و شاد کردن دل مردم در میدان خواهند بود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.