۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
کد خبر: 931948

برگزاری دو دیدار پشت سر هم در روز دوشنبه پانزدهم آبان و دو مصاف سنگین در تاریخ بیستم و بیست و پنجم مجدداً رسماً ورزشگاه آزادی را نابود می‌کند.

دوئل استقلال با تراکتور روی یک چمن خسته!

به گزارش قدس آنلاین، پس از اعلام رای نهایی afc درباره برگزاری بازی‌های سپاهان در ورزشگاهی غیر از نقش جهان موجب شد تا این تیم همراه با نساجی مازندران روز دوشنبه هفته جاری مسابقاتشان در چهارچوب هفته اول دوره برگشت لیگ قهرمانان را به صورت متوالی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار کنند.

بر همین اساس قرار است دیدار تیم‌های نساجی مازندران و نوبهار ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شده و پس از آن به فاصله ۴ ساعت دیدار تیم‌های سپاهان و آلمانی از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز شود.

بدون احتساب وقت‌های تلف شده پایان دیدار تیم نساجی، حد فاصل برگزاری این دو بازی از پایان دیدار شاگردان رحمتی تا شروع دیدار سپاهان تنها دو ساعت فرصت استراحت به چمن آزادی را می‌دهد! این در شرایطی است که با تلاش مسئولان نگهداری ورزشگاه آزادی چمن این استادیوم به تازگی به شرایط مطلوب سابق خود نزدیک شده بود. اما این پایان مسابقات سنگین در زمین ورزشگاه آزادی نیست. چرا که بعد از این مسابقه تیم استقلال نیز پنج روز بعد در تاریخ بیستم آبان یک دیدار سنگین با تراکتور روی همین چمن را برگزار خواهد کرد.

قطعا این خبر برای نکونام و شاگردانش که بیشتر تیمش روی زمین بازی می کند اصلا خوب نیست. پس از آن استادیوم آزادی باید پذیرای اولین مسابقه در مسیر جام جهانی ۲۰۲۶باشد. دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل هنگ کنگ که روز پنجشنبه بیست و پنجم آبان ماه برگزار خواهد شد پنج روز پس از بازی استقلال است.

با توجه به برگزاری دو دیدار سنگین تیم‌های نساجی و سپاهان در چهارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به نظر می‌رسد بار دیگر باید شاهد وضعیت بعد چمن آزادی باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.