«ابو علی العسکری» مسئول دفتر امنیتی در گردان‌های حزب‌الله عراق بامداد یکشنبه با سفر «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا به این کشور شدیداً مخالفت کرد.

خط و نشان گردان‌های حزب‌الله عراق همزمان با سفر بلینکن به عراق

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، «ابو علی العسکری» مسئول دفتر امنیتی در گردان‌های حزب‌الله عراق بامداد یکشنبه با سفر «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا به این کشور شدیداً مخالفت کرد.

العسکری طی بیانیه‌ای گفت: «سفر بلینکن به عراق با استقبال روبه‌رو نخواهد شد و اگر بیاید با تنش بی‌سابقه‌ای با وی روبه‌رو خواهیم شد».

در این بیانیه آمده است: «مقاومت اسلامی در صورت تداوم تجاوزها [به نوار غزه]، در هفته‌های آینده برای پایان دادن و برهم زدن منافع آمریکا اقدام خواهد کرد».

وی با بیان اینکه خروج نظامیان آمریکایی از عراق اجتناب‌ناپذیر است، افزود: «ما به روش غیر صلح‌آمیز خودمان برای بستن سفارت آمریکا و جلوگیری از ورود افراد دارای تابعیت آمریکایی عمل می‌کنیم».

این بیانیه می‌افزاید: از سفر وزیر امور خارجه آمریکا (یا به تعبیر بهتر، وزیر جنگ صهیونیست‌ها) به عراقِ امام علی و امام حسین استقبال نمی‌کنیم و اگر وارد کشور شود، ما نیز به نشانه تقابل با او، به‌طوری سطح درگیری را بالا می‌بریم که سابقه نداشته باشد.

مقاومت عراق در صورت ادامه تجاوز، جهت مخدوش کردن منافع آمریکا در عراق و منطقه به اقداماتی تصاعدی دست خواهد زد و با راه و روش خودمان (که غیرمسالمت‌آمیز خواهد بود) درصدد تعطیلی سفارت آمریکا و ممانعت از ورود آمریکایی‌ها به عراق برخواهیم آمد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.