رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ما در چرخه ترک اعتیاد و شیوه همکاری بین مؤسسات بخش خصوصی با این مجموعه‌ها و دستورالعمل‌هایی که باید رعایت شود دچار اشکال هستیم.

قالیباف: ما در چرخه ترک اعتیاد دچار اشکال هستیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۱۴ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: از طرف خودم و همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی درگذشت ۳۲ نفر از هموطنان در حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود را به همه مردم عزیز استان گیلان و شهرستان لنگرود و خانواده این ۳۲ نفر فوت شده تسلیت گفته و برای ۱۸ مجروح باقی‌مانده از این حادثه آرزوی سلامتی دارم.

وی در ادامه با بیان اینکه واقعاً حادثه تلخ و ناگواری بود، گفت: دو نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای بررسی علت حادثه اعزام شدند تا بررسی‌های لازم را انجام دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنده در شورای عالی امنیت ملی این موضوع را گفتم و اینجا نیز می‌گویم آنقدر این موضوع مهم است که اگر به سوابق گذشته نگاه کنیم و با توجه به تجربه‌ای که بنده در مسئولیت‌های قبلی داشتم از قبیل این حوادث در این کمپ‌ها زیاد تکرار شده است و البته هیچ موقع به این گستردگی نبوده است.

قالیباف تصریح کرد: ما در چرخه ترک اعتیاد و شیوه همکاری بین مؤسسات بخش خصوصی با این مجموعه‌ها و دستورالعمل‌هایی که باید رعایت شود دچار اشکال هستیم. انتظار می‌رود کمیسیون اجتماعی با هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر و وزارت کشور و نیروی انتظامی در دستورالعمل موجود بازنگری کرده تا از وقوع این حوادث پیشگیری شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.