پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیش با ورود به دعوای لفظی سرمربی سرخابی‌ها، گفت: کارنامه گل‌محمدی بیانگر همه چیز است؛ او در دوران فوتبالی و مربیگری دستاوردهای زیادی کسب کرده که لایق احترام است.

پیوس: پرسپولیس خسته است/ کارنامه یحیی همه چیز را ثابت می‌کند

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا فرشاد پیوس در خصوص بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: پرسپولیس در سال‌های اخیر به‌ندرت در دقایق پایانی گل دریافت کرده است. البته نمایش خوبی برای صنعت نفت داشت و تنها روی غافلگیری در ۲ صحنه گل خورد. قانون فوتبال این است که گل نزنید، گل می‌خورید. تیم موقعیت‌های گلزنی زیادی داشت اما نتوانست از آنها بهره ببرد.

وی ادامه داد: خط حمله باید قدر فرصت‌های گلزنی را بیشتر بداند و با تمرکز بیشتری ضربه نهایی را بزند. صنعت هم تیم خوب و جنگنده‌ای نشان داد. پرسپولیس می‌توانست با برتری در این بازی و ناکامی حریفان به صدر جدول برسد و در آستانه بازی با استقلال تاجیکستان با روحیه بهتری برابر این تیم به میدان برود. به نظرم پرسپولیس خسته است و با بازگشت بازیکنان مصدوم خود به روند خوب بازخواهد گشت.

پیوس درباره بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان نیز گفت: استقلال در بازی رفت در ورزشگاه آزادی نمایش خوبی برابر پرسپولیس داشت و اگر بیرانوند نبود کار را برای ما سخت می‌کرد. این تیم خط حمله خوبی دارد و در این بازی از حمایت هوادارانش هم برخوردار است. پرسپولیس قطعا کار سختی در پیش خواهد داشت اما در این سال‌ها به خوبی نشان داده است که می‌تواند هر کاری را انجام دهد و امیدوارم با دست پر از تاجیکستان برگردد. پرسپولیس با برتری در این بازی می‌تواند قدم مهمی را در راه صعود به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بردارد.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس تا پایان پاییز بازی‌های سخت و سرنوشت سازی را در پیش دارد. آنها در لیگ قهرمانان باید به مصاف حریفان خود بروند و برای صعود در گروه مرگ بجنگند و در لیگ برتر نیز باید به مصاف سپاهان و استقلال بروند که روزهای سرنوشت سازی برای آنها خواهد بود. یحیی گل‌محمدی مربی توانمند و باتجربه‌ای است و به خوبی می‌داند چه کار باید بکند. از طرفی مدیریت باشگاه نیز در این مقطع حساس باید حامی بازیکنان و تیم باشد و شرایط مناسبی را برای آنها فراهم کنند. پرسپولیس به خوبی نشان داده که به اصطلاح مرد روزهای سخت است و برای رسیدن به هدف خود هر کاری می‌کند. همچنین نگاهی به گذشته، ثابت می‌کند که پرسپولیس در بازی برابر تیم‌های بزرگ عملکرد بهتری داشته است.

پیوس در خصوص حواشی به وجود آمده بین جواد نکونام(سرمربی استقلال) و یحیی گل‌محمدی نیز افزود: این نوع برخورد به هیچ وجه زیبنده نیست. حجب و حیا در فوتبال ما کاملا از بین رفته است. مربیان، بازیکنان و پیشکسوتان الگوی نوجوانان و جوانان هستند و نگاه آنها به رفتار ماست و از ما الگوبرداری می‌کنند. با این نوع برخوردها فقط و فقط نفرت پراکنی می‌کنیم. بهتر است هر دو طرف کوتاه بیایند و خویشتن‌داری کنند.

وی اضافه کرد: هرچند یحیی با صحبت‌های که کرد به این غائله پایان داد. از طرفی نیز جواد نکونام صحبت‌های را مطرح کرد که درست نبود. کارنامه گل‌محمدی گواه همه چیز است. او در دوران فوتبالی و مربیگری قهرمانی‌های زیادی به دست آورده که لایق احترام است. چیزی که یحیی زیاد دارد جام است و تا دلتان بخواهد افتخار کسب کرده است. دوستان بهتر است خویشتن‌داری کنند و به یکدیگر احترام بگذارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.