قانونگذار اهل ایالت «ورمونت» آمریکا غروب یکشنبه با اشاره به کمک‌های مالی ایالات متحده به صهیونیست‌ها، توقف فوری قتل عام مردم غزه را خواستار شد.

برنی سندرز: قتل عام مردم غزه وحشتناک‌ترین لحظات تاریخ معاصر است

به گزارش قدس انلاین به نقل از خبرگزاری فارس، یک قانونگذار اهل ایالت «ورمونت» آمریکا غروب یکشنبه به وقت تهران خواستار توقف فوری قتل عام اهالی غزه به دست صهیونیست‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی»، «برنی سندرز» قانونگذار منتقد آمریکایی خواستار خاتمه قتل عالم مردم بیگناه در غزه شد.

سندرز گفت:«آنچه اکنون شاهدیم یکی از وحشتناک‌ترین لحظات تاریخ معاصر است.»

سخنگوی وزارت بهداشت غزه روز یکشنبه گفت رژیم صهیونیستی از ۳۰ روز گذشته در حال پاکسازی نژادی و کشتار مردم فلسطین است.

برنی سندرز: قتل عام مردم غزه وحشتناک‌ترین لحظات تاریخ معاصر است

او در ادامه با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۳ نفر به شهادت رسیده‌اند، اعلام کرد شمار شهدا به ۹۷۷۰ نفر رسیده که از این تعداد ۴۸۰۰ نفر کودک هستند. براساس این بیانیه، بیمارستان‌های غزه دیگر قادر به ارائه خدمات پزشکی نیستند و تنها تا چند ساعت دیگر بسیاری از آن‌ها امکان فعالیت خواهند داشت.

سندرز در ادامه افزود: «این در حالی است که کمک‌های سالیانه آمریکا به اسرائیل به مبلغ 3.8 میلیار دلار است و این بر کسی پوشیده نیست.»

سندرز افزود: «باید به فاجعه وحشتناک انسانی در غزه رسیدگی شود. مردم در غزه آب اشامیدنی و غذا ندارند. آن‌ها سوخت ندارند. بیمارستان‌های آن‌ها بمباران می‌شوند.»

«فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه نیز درباره حمایت کشورهای غربی از جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین گفت: «همه رهبران غرب پس از نادیده گرفتن فاجعه ملت فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه، به انجام اقداماتی رسیده‌اند که هیچ کس آن را انجام نداده بود، مثل زندانی کردن هر معترضی که برای توقف کشتار اسرائیل، فریاد می‌زند.»

پایان پیام/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.