مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی گفت: مصرف سی.ان.جی در مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشته است.

مصرف سی.ان.جی در خراسان‌شمالی ۸ درصد کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز سیدرضا احمدنیا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با جمعی از اصحاب رسانه اظهارکرد: مصرف سی.ان.جی در مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: در سبد سوخت خودروها در هفت ماهه ابتدای سال بیش از ۶۱ میلیون متر مکعب گاز سی.ان.جی در استان توزیع شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ ده درصد کاهش یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی افزود: با مصرف سوخت پاک گاز طبیعی فشرده، در مصرف بیش از ۶۵ میلیون و۵۰۰ هزار لیتر بنزین دراستان صرفه‌جویی شده و از تردد دو هزار و ۱۸۶ دستگاه نفتکش در خراسان‌شمالی جلوگیری شده است.

مجید ربانی، رئیس سی.ان.جی خراسان‌شمالی نیز بیان داشت: میزان توزیع سی.ان.جی در استان در مهرماه امسال هشت میلیون و  ۶۳۷ هزار متر مکعب است که با مصرف این میزان سوخت در مصرف بنزین به میزان ۹ میلیون و ۲۰۱ هزار لیتر صرفه‌جویی شده است.

وی خاطرنشان کرد: شمار جایگاه‌های سی.ان.جی در خراسان‌شمالی ۲۹ باب است که از این تعداد ۹ باب ۲ منظوره و ۲۰ باب تک منظوره است.

ربانی گفت: به طور میانگین ۶۶ درصد ظرفیت سی.ان.جی جایگاه‌های استان خالی است و بر این اساس اگر شمار خودروهای گازسوز فعلی ۲ برابر شوند امکان سوخت‌رسانی به آنها وجود دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.