۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 932476

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته هنوز فرصت حضور در بازی‌های فصل ۲۴-۲۰۲۳ را به دست نیاورده است.

وضعیت ناباورانه علی علیپور در پرتغال

به گزارش  قدس آنلاین، علی قلی‌زاده پس از حدود هفت ماه و نیم شرایط بازی را بدست آورد و در دو دیدار اخیر لخ پوزنان لهستان مقابل تیم‌های زاویشا و روخ در جام حذفی و لیگ استراکلاسا لهستان به میدان رفت، اما همچنان خبری از بازگشت علی علی پور به میادین نیست و مهاجم سابق پرسپولیس در حال حاضر تنها لژیونر فوتبال ایران به حساب می‌آید که شرایط بازی را ندارد.

علی علیپور در دقیقه ۱۵ مسابقه هفته بیستم فصل گذشته لیگ برتر پرتغال مقابل فامالیکائو به دلیل آسیب دیدگی و پارگی رباط صلیبی از زمین بیرون رفت که پس از آن طی ۹ ماه اخیر حتی در یک بازی رسمی هم حضور نداشته و این وضعیت در دیدار دو شب قبل (شنبه) برابر تیمی که مهاجم ایرانی که خاطره خوشی از آن ندارد هم ادامه پیدا کرد.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در دیدار برگشت سال گذشته مقابل فامالیکائو مصدوم شد و انتظار داشت پس از ۹ ماه دوری از میادین به دیدار رفت فصل ۲۴-۲۰۲۳ برابر همین تیم برسد، اما وضعیت برای علی علیپور همچنان بدون تغییر ماند تا او دور از بازی‌ها بماند.

علی علیپور پس از جدایی از پرسپولیس و حضور در لیگ برتر پرتغال، طی دو فصل متوالی توانست ۹ گل در دو فصل برای ماریتیمو به ثمر رساند و پس از آن راهی ژیل ویسنته شود و شرایط بهتری پیدا کند که در ۱۵ حضور ثابت و تعویضی در فصل گذشته دو گل به ثمر رساند و در چهار دیدار لیگ کاپ پرتغال هم یک گل زد و یک گل هم در جام حذفی داشت، اما مصدومیت اجازه نداد این روند ادامه پیدا کند.

ژیل ویسنته شنبه شب گذشته در هفته دهم لیگ برتر پرتغال و در حالی که مثل تمام مسابقات این فصل علی علیپور را در اختیار نداشت، به مصاف فامالیکائو رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا در جایگاه یازدهم جدول این مسابقات قرار بگیرد.

با وجود اینکه علی علیپور در فهرست مسابقات این فصل ژیل ویسنته حضور نداشت و این تیم در حال حاضر رتبه یازدهم جدول لیگ برتر پرتغال را به خود اختصاص داده، اما تیمش پس از براگا، توانسته با زدن ۲۲ گل دومین خط حمله برتر این رقابت‌ها را داشته باشد تا جای خالی مهاجم ایرانی خیلی احساس نشود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.