رئیس فرهنگسرای رسانه در نامه‌ای به ریاست سازمان صداوسیما، از تولید برنامه «ساعت به وقت قدس» در این بزنگاه تاریخی تقدیر و تشکر کرد.

رئیس فرهنگسرای رسانه به جبلی نامه نوشت/ گسترش معارف فلسطین، یک ضرورت بدیهی است

به گزارش قدس آنلاین، در متن نامه مهدی شکیبایی آمده است: «گسترش معارف فلسطین در شرایطی که رسانه‌ها و شبکه‌های دشمن تلاش دارند با القائات متعدد در ارتباط با قضیه فلسطین بذر بدبینی را در میان اقشار مختلف مردم خصوصا جوانان نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی پراکنده سازند و از این طریق جامعه ایران را به سمت قطب‌بندی سوق دهند یک ضرورت بدیهی است و در این میان نقش تاثیر گذار و راهبردی صدا و سیما انکار نشدنی است.

وی در ادامه تاکید کرده است: برنامه «ساعت به وقت قدس» در عرصه نشر و گسترش معارف فلسطین کاری شایسته است که در دوره مدیریت جنابعالی از شبکه یک سیما در حال پخش است. انصافا این گونه برنامه‌های خلاقانه در حوزه فلسطین شایسته تشکر و قدردانی است باشد که توفیق خدمت به آرمان‌های انقلاب همچنان همراه باشد.»

نخستین قسمت از «ساعت به وقت قدس» چهارشنبه 23 فروردین سال جاری به صورت هفتگی روی آنتن شبکه یک سیما رفت و در زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی نیز در چند ویژه برنامه به این اتفاق پرداخت.

«ساعت به وقت قدس» با اجرای علی خلیلی و سوسن الهمه، تهیه کنندگی و کارگردانی امیر تاجیک پنجشنبه‌ها ساعت ۱۹ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود و جمعه‌ها ساعت ۱۳ بازپخش می‌شود.

رئیس فرهنگسرای رسانه به جبلی نامه نوشت/ گسترش معارف فلسطین، یک ضرورت بدیهی است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.