نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی با هدف معرفی آخرین دستاوردهای موسیقی و ارتباط بیشتر فعالان این حوزه از پنجم تا هشتم دی برگزار خواهد شد.

نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی با هدف معرفی آخرین دستاوردهای موسیقی و ارتباط بیشتر فعالان این حوزه از پنجم تا هشتم دی به میزبانی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با در برگرفتن گروه‌های کالایی شامل تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان سازهای موسیقی، آموزشگاه‌های موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، ناشران موسیقی، استودیوهای ضبط صدا، استارت آپ‌های موسیقی، ناشران کتاب‌های موسیقی، عرضه‌کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری در تلاش است مرجع مهمی در فعالیت‌های صنفی این حوزه در سال باشد.

حضور اهالی موسیقی، فعالین و منتقدان و رسانه‌های موسیقی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ پذیرای دوست‌داران هنر خواهد بود.

علاقه‌مندان و فعالان حوزه موسیقی برای حضور در این نمایشگاه که به نوعی یک رویداد فرهنگی-صنعتی در این حوزه است، می‌توانند با شماره تماس: ۸۸۳۳۰۲۴۸ نسبت به ثبت‌نام و درخواست حضور، اقدام کنند.

جزییات بیشتری از نمایشگاه به همراه اعلام رویه برگزاری مراسم افتتاحیه به زودی و پس از تکمیل ثبت نام حاضران در آن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.