معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: مبلغ حق التدریس اساتید مدعو با توجه به اینکه از سال 92 تا به حال ثابت بوده، در ترم جاری افزایش پیدا کرده است و این روند رو به افزایش است و ادامه دار خواهد بود.

افزایش حق التدریس اساتید پیام نور

به گزارش  قدس آنلاین، شجاعی فرد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور امروز در نشست با شورای آموزشی و مدیران گروه های دانشگاه پیام نور استان هرمزگان اظهار داشت: شورای آموزشی هویت دارد و حضور مستمر مدیران گروهها در شورای آموزشی سبب هویت بخشی به گروههای آموزشی و کارآمدسازی نقش آنان در اداره دانشگاه و پیشرفت آن خواهد شد.

افزایش حق التدریس اساتید پیام نور

وی با اشاره به اینکه اگر سامانه ای به غیر از سامانه گلستان برای برنامه ریزی کلاس ها وجود دارد، خلاف مقررات است و باید حذف شود، تاکید کرد: فقط باید از سامانه گلستان استفاده شود تا بر مبنای آن برنامه ریزی مناسب بین اعضای هیات علمی، کارمندان و اساتید مدعو صورت پذیرد.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور کشور همچنین گفت: مبلغ حق التدریس اساتید مدعو با توجه به اینکه از سال 92 تا به حال ثابت بوده، در ترم جاری افزایش پیدا کرده است و این روند رو به افزایش است و ادامه دار خواهد بود.

دکتر شجاعی فرد در پایان به بخشنامه جدید آموزشی دانشگاه اشاره کرد و افزود: در بخشنامه جدید اخذ واحد در ترم تابستان از ۹واحد به ۱۴ واحد افزایش یافت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.