معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نگاه نیروی هوایی ارتش امنیت‌سازی و قدرت‌آفرینی است اظهار داشت: قطعات مورد نیاز، تجهیزات و نیازمندی‌های یگان های عملیاتی نیروی هوایی ارتش با کمک متخصصان و مراکز تحقیقاتی این نیرو تامین شده است.

نگاه نیروی هوایی ارتش، امنیت‌سازی و قدرت‌آفرینی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، امیر علی اکبر طالب‌زاده در جمع پژوهشگران و اندیشه‌ورزان نیروی هوایی در دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از قابلیت‌های اندیشه‌ورزان در راستای ارتقای توان رزم نیروی هوایی گفت: بهره‌گیری دانشی از نخبگان برای ارتقای توان رزم، از مهم‌ترین مسائل در ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه اولین و بزرگترین وظیفه ما این است که استعداد برتر را شناسایی و به استعداد نخبه تبدیل کنیم و آنان را در مسیر درست قرار دهیم، افزود: استعدادهای برتر در یک محیط مناسب می‌تواند برای مجموعه نیروهای مسلح و رشد آن‌ها تأثیرگذار باشند.

سرتیپ طالب‌زاده با بیان اینکه رسالت پژوهشگران و اندیشه ورزان، حل گلوگاه‌های دانشی نیروی هوایی ارتش است، خاطرنشان کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه دشمن بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به ویژه نیروی هوایی ارتش، با همکاری جهاد خودکفایی، مراکز علمی و دانشگاه شهید ستاری نهاجا، مشکلات و موارد مرتبط با یگان‌های عملیاتی در حوزه سامانه‌ها و پرنده‌های با کمک متخصصان ما در مراکز تحقیقاتی این نیرو به بهترین نحو برطرف شده است.

وی با تاکید بر این که مسئولان و فرماندهان در راستای بهره گیری از قابلیت‌های اندیشه‌ورزان باید مراقبت کنند که استعداد برترشان، استعداد برتر باقی بماند، گفت: نگهداشتن استعدادهای برتر در بالاترین سطح، می‌تواند این نیروی مستعد را در مسیر برتر ماندن حفظ کند تا این نیرو و استعداد بتواند در اختیار نیروهای مسلح قرار گیرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش افزود: نگاه ما امنیت‌سازی و قدرت‌آفرینی است و لذا همه هزینه‌ها و اقداماتی که دراین راستا انجام می شود، در ارتقای توان رزم ارتش و نیروی هوایی مؤثر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.