فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با بیان اینکه مدرسه‌ای در تهران ۱۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: در تهران ۲۴ هزار شهید داریم که ۵۶۰۰ نفر آنان شهید دانش‌آموز هستند.

سردار حسن‌زاده: تهران ۵۶۰۰ دانش‌آموز شهید تقدیم انقلاب کرده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در دومین یادواره شهدای فرهنگیان اظهار داشت: شاید حدود ۱۵۰۰ نفر اعزام به جبهه‌ها داشتیم که ۱۵۰ نفر آنها شهید شده‌اند یعنی آگاهانه تصمیم گرفتند که برای دفاع از انقلاب و مردم حرکت و در جبهه حضور پیدا کنند که نمونه آن شهید فهمیده است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) خاطرنشان کرد: اینها نتیجه تربیت مومنانه و انقلابی جامعه فرهنگی ما است که چنین آثاری به بار آورده است.

سردار حسن‌زاده بیان کرد: امروز این موفقیت‌ها، پیروزی‌های برجسته و حیرت‌انگیز و عزتمندانه مقاومت، مجاهدین فلسطین و حماس در فلسطین و غزه را مدیون و مرهون قطرات خون پاک این شهدای فرهنگی و دانش‌آموز هستیم.

وی افزود: این شهدای دانش‌آموز، فرهنگ ایثار و مقاومت را اینگونه بر جای گذاشتند و انتقال دادند که اکنون در همه جهان اسلام شکل گرفته و مورد قبول همه جوانان است که به درستی آن را آموخته‌اند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) یادآور شد: امروز می‌بینید که در غزه مقاومت و ایستادگی همه مردم و دانش‌آموزان و معلمان همچنان این مسیر را ادامه می‌دهند.

سردار حسن‌زاده عنوان کرد: به جامعه فرهنگی‌ و دانش‌آموزی‌مان افتخار می‌کنیم که در همه عرصه‌ها پیشتاز بوده‌اند و پیام برگزاری چنین یادواره‌هایی پیام مقاومت، ایستادگی و پایداری است و این مسیر به خوبی طی می‌شود.

وی یادآور شد: امروز با مدیریت انقلابی و بسیجی که در مجموعه بزرگ، ارزشمند و اثرگذار وزارت آموزش و پرورش حاکم است و با حضور معلمان ایثارگر و فداکار و تبیین‌گر در عرصه انقلاب اسلامی به آینده امیدوار هستیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.