سازمان جهانی بهداشت در بحبوحه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کرد که بیش از ۱۶۰ نفر از کادر درمان در حین انجام وظیفه در این منطقه جان باختند.

بیش از ۱۶۰ کادر درمان در غزه جان باختند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، کریستین لیندمایر سخنگوی سازمان جهانی بهداشت امروز/سه‌شنبه گفت که بیش از ۱۶۰ کارمند مراقبت‌های بهداشتی در حین انجام وظیفه در غزه جان خود را از دست داده‌اند.

درحالیکه رژیم صهیونیستی اهداف غیرنظامی از جمله بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در غزه را بمباران می‌کند، سخنگوی سازمان جهانی بهداشت خواستار رفع محدودیت‌های کمک‌های پزشکی شد و بیان کرد که برخی از پزشکان بدون بیهوشی عمل‌هایی از جمله قطع عضو را انجام می‌دهند.

به گفته سخنگوی این سازمان، این تعداد در حین انجام وظیفه برای مراقبت از مجروحان و بیماران، جان خود را از دست داده‌اند.

لیندمایر در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: اینها افرادی هستند که سیستم بهداشت و درمان را با از خود گذشتگی حفظ می‌کنند و به نوعی راهی برای حفظ سطحی از خدمت رسانی پیدا کرده‌اند.

در اثر حملات ۳۲ روزه جنون آمیز ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون 10 هزار و ۱۶۵ نفر شهید و حدود ۲۷ هزار نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

یک فهرست منتشر شده از سوی منابع فلسطینی نشان می‌دهد که ۱۶ بیمارستان و ۳۴ مرکز درمانی غزه به علت افزایش بمباران های رژیم صهیونیستی کاملا از رده خدمت رسانی به ساکنان آن خارج شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.