رییس هیات کاراته خراسان رضوی از کسب مدال نقره توسط ورزشکار خراسانی خبرداد.

نقره کاراته‌کار خراسان رضوی در قهرمانی آسیا

هادی امیری در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان اظهار کرد: بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در رده های مختلف سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال چند روزی است که در آلماتی قزاقستان آغاز شده و خراسان رضوی در این رقابت‌ها یک نماینده در رده سنی جوانان دارد که در اقدامی بی سابقه موفق به دریافت مدال نقره شد که خیلی ارزشمند است.

وی تصریح کرد: یوسف نیک روش کاراته کار مثبت ۷۶ کیلوگرم خراسانی است که با تلاش و پیگیری هایی که داشته موفق شده به سطح تیم ملی برسد و با توجه به توانمندی بالا در این مسابقات حاضر شد.

وی به نتایج کسب شده توسط این رزمی کار اشاره کرد و افزود: نیک روش در دور اول به مصاف ورزشکاری از ازبکستان رفت که خوشبختانه با هوش بالا حریف خود محمد عبدالله تیپوف را با نتیجه ۴ بر یک شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید. این کاراته کار خراسانی در این مرحله به مصاف الشیر تازان از قزاقستان رفت و عملکرد قابل قبولی داشت و در نهایت ۴ بر ۲ پیروز شد خود را به فینال رساند. نیک روش در فینال با حریفی از ژاپن مواجه شد و رقابت خوب و نفس گیری داشت. با وجود عملکرد خوب و ارائه فنون بالا با نتیجه ۹ بر ۸ شکست خورد و اولین مدال بین المللی خود را کسب کرد.

امیری تصریح کرد: این اتفاق خیلی بزرگی برای کاراته استان است که بر اساس چشم انداز ترسیم شده به آن رسیدیم. ثمره توجه و اهمیت دادن به رده های پایه الان به نتیجه منجر شد. با برنامه حرکت کرده ایم و در طول تاریخ کاراته استان بی سابقه است که در رده های مختلف سنی ان هم در سطح تیم ملی حائز مدال هستیم.

وی خاطر نشان کرد:در حال حاضر ۵ داور خوب خراسانی به نام های رزدا ضیاء شهاب، محسن بندیانی، مسعود رضازاده، محمد زمانی و جعفر ناصری هم در رقابت های قهرمانی آسیا قزاقستان حضور دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.